redenen om te emigreren

Joep

Active Member
De wekker gaat, ik sta op, zet het koffie apparaat aan, loop naar buiten kijk om me heen en denk: ah ja dit is een van de redenen:

Foto=VYEP4YWV


Wat is voor jou een reden? Leg het uit aan de hand van een foto!
 
Volgens mij heeft Joep alles gedaan, koffiezetapparaat aangezet........ behalve zijn ogen open gedaan....

Come on Joep ,

je maakt ons nieuwsgierig...

Jack :evil:
 
Plak deze link in je browser: http://photos1.blogger.com/blogger/7612/2486/1600/morning%20view.jpg
Klik vervolgens op de back button en your life will never be the same...

:up:
 
Mooi plekkie Joep. Tijdens mijn ochtendwandelingen heb ik een soortgelijk uitzicht en het is inderdaad één van de redenen om te emigreren.

thumb_00015_Wonga_Wetlands_261205.JPG


Hier wonen wij 5 minuten lopen vandaan.

Erna
 
de foto is bij mij ook op de een of andere manier niet altijd te zien. Je kan ook op f5 (refresh) drukken om em wel te zien.

of klik hier: http://duyfken.blogspot.com/

Ik woon in/op :) Camp Mountain (zeg maar zo'n beetje tussen Ferny Grove en Samford in).

Yup dit is inderdaad mijn uitzicht. Al hebben ook wij niet altijd een strak blauwe lucht :)

@ Erna: oei! dat ziet er ook niet verkeerd uit.
 
Redenen genoeg! :-D o.a. zodat je kerst super relaxed kan vieren.........geen geharrewar bij welke familie dit jaar, geen zwaar getafel maar Prawns & champagne voor breakfast!

en omdat we kangaroes tegenkomen op een ordinaire door-de-weekse- picknick....blijft leuk, zelfs na 10 jaar :)

MayJune117.jpg
 
Wow, dat is echt prachtig Joep, die ruimte, dat uitzicht,
ontzettend mooi.  :-D :-D dan wil je echt wel wakker
worden  :-D :-D
 
Lieieieieieiefde!!!

Maar voor mij was het ook zo dat ik zei 'kom, ik heb 32 jaar in N'land gewoond, en het is een mooi iets om nu 's ergens anders m'n licht op te steken'.

Toevallig hebben wij ook een heerlijk uitzicht (alhoewel het tijd wordt om 'hide the tree' te spelen), maar dat is natuurlijk geen garantie die je hebt vóór je hierheen komt. Alhoewel je het natuurlijk altijd een 'must' kan maken :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me zorgen maak om de droogte en hoe daar mee omgegaan wordt. Dé oplossing verzinnen is natuurlijk een enorme taak. Het wordt gelinkt met Global Warming, en waar gaat dat dan naartoe....?

Oh, vogels, ook goed voor extra genotspunten... :)
 
[quote author=Joep link=topic=5259.msg66613#msg66613 date=1154089806]
Wat is voor jou een reden? Leg het uit aan de hand van een foto!
[/quote]
Nou mensen waar blijven die prachtigen foto's van de andere forumers..... Paarden in een veld heb ik al genoeg gezien. 2 jaar lang elke ochtent als ik weer eens naar me werk moest en door het mooie Brabantse polder landschap reed..... (Geintje Joep, mooi hoor :up:)
Maar goed hier mijn foto repotage. Met natuurlkijk een wat lompe Bear twist erbij  :-D :evil:

--Elke ochtend als ik op sta zie ik dit.....  :roll: Bijna elke dag zon :cheer:

cp.jpg


--2 weken terug liep ik s'ochtens naar benenden zag ik dit. Normaal ligt die vent een straat verder op met al zijn vrienden. Maar deze dag had waarschijnlijk ruzie en is ie verhuist naar de parkeer plaats bij mij voor de deur...... :roll:

wtf.jpg

ko.jpg

--20 minuten rijden heb je dit. Ultiemen plaats om je is helemaal uit te rekken. Genoeg ruimte en geen hond te bekennen. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit soort dingen nu tot het dagelijkse leven behoren...

breakaways.jpg


--Nog een maand of 5-6 dan gaan we weer terug naar Adelaide en kunnen we weer lekker elke avond na het eten over het strand lopen. Om van de zons ondergang te genieten.. :up: :up:

brighton.jpg


--En anders hebben we altijd Coopers nog :cheers:

paleale.jpg


De reden die ik dus aan de hand van de foto's kan geven is.. ruimte, avontuur, mooi weer, geen alle daagse sleur. Die is er wel!! Maar omdat er zoveel moois en biezonders om je heen is merk je er eigelijk maar weinig van :cheer:
Dit NATUURELIJK samen met nog miljoen anderen redenen voor emigreren. Maar dat wat syl zegt over kerst is bij ons ook wel DE nr 1 reden. :lol:

"No Worries"
Barry en Vanessa
 
Hey Bear,

Ik kan jouw foto's niet zien, maar dat ga jij ongetwijfeld nog fixen :)

Hier is een plaatje vanuit ons huis richting Mt. Cotton: (en als je boven bent, dan kan je Stradbroke Island zien. Maar we hebben last van groeiende BOMEN!)

ViewfromnookMay_1.jpg
 
???? Hoe kan dat nou. Ik kan ze wel zien. Wat ik ook doe. History, cokies. temporary files verwijdert, Opnieuw inloggen. IK blijf ze gewoon zien.
Het enigste wat misschien raar is, is dat de foto's eindigen op JPG in hoofdletters. Wellicht dat verschillenden versies van explorer de jpg in hoofdletters niet kunnen herkennen???
Ik heb het verandert, hopelijk werkt het.
Anders misschien iemand anders, die wat meer weet van computers, ik ben ook maar simpelen vonken trekker :roll: :-D

:eek:fftopic:  sorry
 
Bear, ik denk dat je naar een site verwijst, waarvoor je ingelogd moet zijn.

Heb je je daar niet geregistreerd, dan kan je ze dus niet zien. (wij allemaal)
 
Ja, en ik ben neither blond nor dark. Misschien moet ik 's wat chemicaliën aan m'n haar toevoegen, of een frontal lobotomy (although I'd rather have a bottle in front of me - die moet je heel snel zeggen: " I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy").

Ach, iemand zal het wel oplossen, of misschien niet?! Maakt ook niet uit, als we maar lekker zitten waar we zitten, toch? :)
 
Bear,

Ik ben de bron aan het bekijken van je HTML code en kom daar o.a. de volgende URL tegen: http://kursten.awardspace.com/picies/cp.jpg

Als je die in de browser intypt, dan wordt je doorgestuurd naar een pagina met HTML content. Dit houdt wellicht in dat deze foto's niet op die server staan en dan wordt er door de webserver een 404 error retour gegeven. De beheerder van de webserver kan dan instellen dat een andere pagina getoond moet worden.

Wat ook mogelijk is, is dat afbeeldingen niet getoond worden als de URL van de site niet van het eigen domein is. Nl. iedere keer dat bijv. in de plaatjesketting een foto van een externe site gehaald wordt (en dat gebeurt nogal vaak), dan verbruikt de eigenaar van de server waar het plaatje op staat bandbreedte. Dit is bandbreedte waar ze voor moeten betalen, maar waar ze niets aan hebben. Stel het zo voor dat jij benzine in je auto gooit en vervolgens gaan anderen met jouw benzine aan het rijden......dat wil je toch ook niet :)

Mocht je meer specifieke vragen hebben, stuur mij dan een PM
 
Back
Top