redenen om te emigreren

[quote author=Eerainuh link=topic=5259.msg66672#msg66672 date=1154169620]
Ja, en ik ben neither blond nor dark. Misschien moet ik 's wat chemicaliën aan m'n haar toevoegen, of een frontal lobotomy (although I'd rather have a bottle in front of me - die moet je heel snel zeggen: " I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy").

Ach, iemand zal het wel oplossen, of misschien niet?! Maakt ook niet uit, als we maar lekker zitten waar we zitten, toch? :)
[/quote]

Off topic:  :evil: ach je bent grappig en hebt mooie blauwe ogen...ook niets mis mee hoor :)  :evil:
 
Hoi Maluka
nou moet ie het doen hoor?? Ik heb nou de foto's via een bedrijf gepost die er is om bestanden te kunnen sharen met iedereen en nog wat.

Dat awardhost is een gratis host om me website op het net te krijgen. Omdat het gratis is zit het waarschijnlijk vol met restricties. Ik denk dat het niet de bedoeling is om met die host foto's met iedereen te gaan delen.... Dus die zooi werkt alleen als je via me website kursten.awar etc..... er op komt. Dat is precies wat je in punt 2 bedoelt...

Tanks
Barry


Aaaaarrrrrrgggggggggggggggggg
&%#$$#UIY^$@#U^YR$#&I%@$CXY&$U#^%@*&ic

OK het was te proberen. Ga nu maar weer iets annders proberen


edit:
eindelijk het werkt.... Ze kunnen het in Nederland zien dus het zou moeten werken. Gewoon maar via photobucket.
Vroegah kon ik gewoon simpel eventje via de ftp nu dus via een omweg. Waarom geen idee ???
 
Prima dan Bear,...

Wellicht moet je je eerdere post dan nog even modifyen zodat de foto's nu van de nieuwe server worden gehaald. (ik zie ze nl. nog steeds niet)

Ik zie nu inderdaad de foto's ook :) Gelukt.....
 
Hey Bear,

Verbaast me dat die vent nog érgens is gekomen, in die conditie......

Enne Joep, gelúkkig lag het dus niet aan mij... hihi.
 
Heerlijk op een winterdag genieten van wat Australie te bieden heeft... zon, zee, prachtig landschap....

Surf fishing in Peregian (bij Noosa) En een dagje Wynnum...
noosa007lr8.jpg
wynnum004oz3.jpg


Glasshouse Mountains, even stoppen voor een ijsje met de kookkaburra's om je heen....
berg028oq2.jpg
fleays065yy9.jpg


Geweldig land.
 
Back
Top