Hi M5
Goed punt, however ik vind het ongepast om in ons geval te stemmen aangezien wij al zo'n negen jaar weg zijn uit Nederland. Wij hebben nu onze rechten en plichten (behalve stem plicht ) in Australië. Hadden wij in Nederland gewoond dan had ik wel mijn stem uitgebracht, maar ik vind het nu ongepast (maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk )
Groetjes
Syl
Goed punt, however ik vind het ongepast om in ons geval te stemmen aangezien wij al zo'n negen jaar weg zijn uit Nederland. Wij hebben nu onze rechten en plichten (behalve stem plicht ) in Australië. Hadden wij in Nederland gewoond dan had ik wel mijn stem uitgebracht, maar ik vind het nu ongepast (maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk )
?? Wij zijn nu ruim negen jaar weg uit Nederland, Wij hebben zelf gekozen om in een ander land te gaan wonen. Als ik mij nu nog met de politiek in Nederland zou bemoeien (d.m.v.) stemmen dan zou mij dat het gevoel geven alsof ik vanuit een luie stoel ergens op afstand een stem uit breng. Voor mijn gevoel heb ik het "recht" dus verspeelt (ook al is dat wettelijk niet het geval)maar om nou te zeggen dat je het nut er niet van in ziet omdat je er zelf toch niet meer woont!!
Groetjes
Syl