Regels voor deze rubriek

Lost

Administrator
Deze rubriek is aangemaakt om iedereen op de hoogte te houden over waar je op dit moment mee bezig bent. Maak één topic aan en probeer alles in dat topic te plaatsen. Ik stel voor om in het onderwerp van het topic je naam en zo mogelijk de plaats of staat te noemen waar je naartoe wilt gaan. Zo is het makkelijker voor iedereen om zich in te lezen in jouw situatie.

Om in deze rubriek berichten te kunnen plaatsen, moet je geregistreerd zijn als gebruiker van dit forum. Ben je nog niet geregistreerd, dan is dit een goed moment om dat te doen. Je kunt je (uiteraard gratis) registreren door boven in het menu te kiezen voor "Register".

Veel lees plezier!
 
En als iemand wil dat ik een ouder berichtje van je/jullie hiereen verplaats, en de titel verander, zoals ik met de van mij heb gedaan, laat het even weten, dat kan ik als moderator! :D


Ik denk dat ik nu ook dat van mijn nieuwe baan erin kopieer. Nou ja, erachter plak. Maar volgens mij kan ik niet 2 aparte topics helemaal samenvoegen.
 
Twee topics samenvoegen is helaas niet mogelijk :cry:.

EDIT:
Nu we zijn overgestapt op andere forumsoftware kunnen berichten wel samengevoegd worden.
 


OFX
Back
Top