Ik heb waarschijnlijk nu een heel deel mensen tegen het been geschopt? Maar ik kon het echt niet laten, zie dit zo vaak voorbij komen.
Ik ga even heel stout zijn en het heeft niks met je vraag te maken...
Een 4,5 voor IELTS ??? . Als je daar over twijfelt om die score te halen, waarom wil je dan uberhaubt naar een land waar ze Engels als voertaal hebben. Om een 4,5 (dus minder dan de helft, dus normaal gewoon gezakt toch?) te halen, moet je zo bijna enkel "Yes" en "No" kunnen zeggen... Een gemiddelde Nederlander of Belg haalt met gemak zonder studeren een 7 op alle onderdelen (General IELTS) met ons huidig (van de laatste 20 jaar) lessysteem toch?
Ik heb waarschijnlijk nu een heel deel mensen tegen het been geschopt? Maar ik kon het echt niet laten, zie dit zo vaak voorbij komen.
Hallo, erg bedankt voor je hulp! Ik heb begrepen dat je, als je gesponsord wordt, een lagere score op de IELTS mag behalen. Een 4,5 is zeker haalbaar. Nu twijfel ik of we niet beter voor een State sponsorship gaan, dan zijn we niet aan een werkgever gebonden. We hebben echter nog geen idee voor welke regio we willen gaan. Wij staan nog helemaal aan het begin van onze plannen. We zouden wel zo vlug mogelijk onze aanvraag willen doen, gezien mijn partner in augustus 40 wordt en dit al direct minder punten oplevert. Ik denk zelfs dat we op de IELTS hoger zullen moeten scoren dan een 4,5, omdat we anders aan te weinig punten geraken. Waarom moet jij een 6.5 halen? O ja, wij wonen in Belgie
Thanks Cappuccino! De IELTS gaat voor jou toch al een stuk gemakkelijker verlopen, daar zou ik me geen zorgen over maken Gelukkig moet je geen academic doen. Veel succes in ieder geval !