Regional Sponsored Visa

Truus

Active Member
hey

Wij zouden binnen max. 2 jaar de stap willen wagen, maar ik begin te vrezen dat regional sponsored voor ons de enige mogelijkheid zal zijn. Iemand hier ervaring mee? Lukt dat vlot? Heb je hier veel werkervaring voor nodig?...
Alle info is welkom!

Grts
 
hey Truus,

De regels, en dat kunnen alle hier beamen, veranderen met enige regelmaat.:shock: :shock:
Je kunt je op de site van DIAC kijken, en misschien informatie halen bij een emigratiebureau.....

Als je genoeg tijd hebt kun je er dagen mee vullen.
Wij hebben state sponsorship en dat ging vond ik redelijk snel, maar dit was nog onder de regels voor een juli 2011.....

veel plezier met het uitzoeken............:up: :up:
 
Wow ja, in maart aangevraagd en mei al antwoord, da's inderdaad niet mis! 'k Was wel al gaan graven op de site van DIAC, maar da's natuurlijk allemaal theorie. Fijn om te merken dat de praktijk te doen is. Goed nieuws, maakt onze kansen weer net dat realistischer... Thx voor de reply!
 
Hey Truus,

Ik weet niet of het je al gelukt is (post is oud), maar ik heb anders wel wat antwoorden op je vragen. Ik heb begin 2012 een regionaal sponsered visum gevonden en nu al Permanent Residency.

Cheers, Will
 
Back
Top