Registered nurse?

Krakertjes

New Member
wat moet ik me daar allemaal bij voorstellen??
kan ik in die cat. vallen om een skilled visa aan te vragen..
kan ik er vanuit gaan dat ik dan op de sol list sta met mijn verz. ig wel via verpleegkundige opleiding behaald..
nog 1jr en het is verpleegkundige maar met dochtertje nu eventjes niet te doen..
wie weet er iets meer voor mij?
we proberen alle wegen die naar...Oz leiden.. :up:

-even titel aangepast dus  :wink:-
 
Meestal staat er een beschrijving bij van alle beroepen,zo kun je lezen of je in aanmerking komt.Je hebt gelijk,alle deuren proberen hoor!! :up:
 
Oeps!!Ik lees net dat nursery person iemand is die met bloemen en planten werkt!Maar een gewone nurse staat toch ook op de beroepenlijst?
 
lol jezus weten we dat ook weer waar kan ik die verklaringen vinden iemand link??
ja en ik hoorde van iemand dat intern niet als registered nurse gezien wordt maar als enrolled??
 
Hi

Als je hierboven aan de bladzijde even klikt op Portal of op deze link: http://www.xpdite.net/ dan zie je daar het verhaal van Ingrid staan :up: Voorheen veel actief hier maar nu erg stil?? Misschien kun je je voordeel halen uit haar verhaal.

Succes
Syl
 
ja dit had ik al gelezen vandaar, maar werd er niet vrolijker van :S
maar in dit verhaal gaat het over een verpleegkundige en is toch net iets anders dan een verzorgende ig...
:)
 
Hoi,

Ik ben zelf ook vanalles uit aan het zoeken om als RN naar Oz te gaan en heb dus al veel websites bezocht.

Zoals ik heb begrepen is dat HBO-V de directe link is naar RN en dat je "dus" alleen maar assessed hoeft te worden bij de ANMC en dat je je dan kunt aanmelden bij de nursingboard van de staat naar keuze.

Alle andere verpleegopleidingen dienen volledig assessed en vertaald te worden en daarnaast zitten er idd nog een aantal vervolgeisen aan, 9 van de 10 keer een extra cursus/opleiding/stage.

..succes! :wink:
 
Back
Top