reisverzekering

Hoi allemaal,

Voor ons gaat het nu heel snel. 19 september vertrekken we naar Brisbane met als eindbestemming Caloundra. We willen daar ongeveer 2 weken blijven om een huurhuis te zoeken en een school voor onze kinderen. Daarna willen we graag een tijdje gaan rondreizen met onze kinderen in Azië. Heel simpel met de rugzak. Nu kan het nog, als ze eenmaal op een school ingeschreven staan moeten we ons aan de vakantietijden houden.
Ik heb echter een vraag aan diegene die al geemigreerd zijn:
Ik heb geprobeerd om een doorlopende reisverzekering af te sluiten voor de reis naar OZ en de vakantie die we er aan vast willen knopen. Dit is echter niet mogelijk aangezien we dan niet meer in Nederland wonen en geen ziektekosten premie meer betalen. Hoe hebben jullie dit opgelost? Een kortlopende reisverzekering?

Groetjes,
Gabriëlle
 
Kijk eens op de websites van Oom verzekeringen (www.oomverzekeringen.nl) en Elvira Globetrotter. Zie ook: http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=477&highlight=
 
Hoi Gabriëlle,

Toen ik vertrok vanuit Nederland heb ik met Elvira een reisverzekering afgesloten. Ik geloof dat het me toen ongeveer 1000 gulden koste voor een jaar. Heb er geen gebruik van gemaakt.
 
Hi Ron en Gabrielle

Zodra je hier in Australie bent sluit je een reisverzekering af voor je trip naar Azie. Moet geen probleem zijn.
Verder mag je hier je kinderen wel van school halen om een grote reis te maken. Dat is juist goed voor hun ontwikkeling vinden ze. Ze leren zo veel meer cultuur, aardrijkskunde, lote (language other than Englishetc. dan op school.

Groetjes
 
Back
Top