Relocation Company

Er is mij een contract aangeboden in Australia. Een subject in mijn contract houd in dat ik gebruik kan maken van een relocation company, heeft iemand hier ervaring mee. En wat regelen deze mensen allemaal voor je?
 
Ik heb er (nog) geen ervaring mee. Ik heb wel offertes van NL bedrijven die internationale verhuizingen doen. Zij regelen dan het inpakken van spullen incl demonteren en dan in container -naar Aussie- inklaren en dan container naar opgegeven adres-lossen van de container en plaatsen/monteren van de meubels. Als het bedrijf dat voor jou betaald zou ik zeggen: DOEN !!
 
Wij maken ook gebruik van een relocation company via de werkgever van mijn man.
Twee weken geleden zijn we voor 7 dagen naar Sydney geweest om een huis te zoeken en scholen voor de kids.
We hebben 1 contactpersoon toegewezen gekregen en die regeld echt alles voor je. Ze heeft ons eerst alle wijken laten zien en daarna een selectie gemaakt van huizen en op ons verzoek een bezichtiging geregeld. Nadat we een huis gekozen hadden regelen ze het huurkontrakt, gas water licht aansluitingen, telefoon, tandarts, dokter etc... Verder hebben we gesprekken gehad met een deskundige voor scholen voor kinderen, en de contactpersoon zorgt voor de juiste papieren en de afspraken met de principals.

Noem het maar en ze regelen het voor je.

We hebben 5 dagen met Silvia opgetrokken in Sydney en ik heb nog steeds per e-mail kontakt met haar. Ze zal ons ook in Sydney de eerste maanden ondersteunen, voornamelijk mij natuurlijk daar manlief hard aan het werk gaat.

Dus je kan begrijpen dat ik heel blij ben met Silvia.
 
"Maurice Bulkmans said:
Er is mij een contract aangeboden in Australia. Een subject in mijn contract houd in dat ik gebruik kan maken van een relocation company"]

Ga je gebruik maken van een long Stay Temporary Business Visa (form 1066, indien ja, ik heb alles binnen 7 dagen voor 6 personen voor elkaar gekregen. ( heb een aantal goede tips voor je)
 
Het wordt inderdaad een Temporary Visa voor 4 jaar, maar ik wil eigenlijk vragen of dat ze willen proberen om een Permanent visa te regelen.
 
"Maurice Bulkmans said:
Het wordt inderdaad een Temporary Visa voor 4 jaar"]

Dat is mogelijk hoor als je er eenmaal zit kan je die heel gemakkelijk krijgen. Maar ze adviseren om eerst form 1066 aan te vragen, gaat ook snel hoor binnen 7 dagen al een approval binnen.
 
Back
Top