Reportage Viva

  • Thread starter Jolien Ophof
  • Start date
J

Jolien Ophof

Hallo toekomstige emigranten,

Voor een reportage in weekblad Viva ben ik op zoek naar stellen die binnenkort gaan emigreren naar Australië (of een ander ver land). De insteek van de repo is Sterke Stellen. Ik zoek hiervoor mensen die samen zo'n grote stap durven te zetten en hierdoor juist naar elkaar toe groeien in plaats van door verschillende toekomstdromen uit elkaar gaan.

Voor 2 september moet ik weten wie er meedoet. De repo bestaat uit een interview met foto, stellen moeten tussen de 20 en 35 jaar oud zijn.

Heb je interesse, of ken je een stel dat binnenkort vertrekt en het leuk vindt om mee te doen, mail me dan op j.ophof@sanoma-uitgevers.nl

Alvast bedankt!
Jolien
 
Hoi Jolien !

Het valt me echt op dat er altijd maar weer om stellen en gezinnen gevraagd worden voor reportages in tijdschriften of voor de televisie !

Waarom zijn emigrerende singles niet interessant voor dit soort programmas en/of reportages ?

Ik ben 'single' en emigreer in me uppie: althans dat wàs ik toen ik aan de emigratie procedure ging beginnen: ik heb inmiddels een lieve Australische vriend !!

Dit wou ik effe kwijt !!

Succes met je zoektocht naar emigrerende stelletjes !

Greets,

Ingrid.
 
En wij vallen buiten de boot; 36 en 41 jaar. Waarom een leeftijdsgrens, zijn wij te min.

Effe een vraagje, wat is Viva. Een plaatselijk weekblad ofzo? En waarom zijn die nou geinteresseerd in emmigranten.
 
Jeroen said:
En wij vallen buiten de boot; 36 en 41 jaar. Waarom een leeftijdsgrens, zijn wij te min.

Effe een vraagje, wat is Viva. Een plaatselijk weekblad ofzo? En waarom zijn die nou geinteresseerd in emmigranten.

Tja, idd die leeftijdsgrens ! Alsof het uitmaakt wat voor effect het emigreren op jou en je omgeving heeft als je jonger of ouder dan een bepaalde leeftijd bent ! :x

Viva is een weekblad voor jongere vrouwen.
 
Jeroen said:
En wij vallen buiten de boot; 36 en 41 jaar. Waarom een leeftijdsgrens, zijn wij te min.

Effe een vraagje, wat is Viva. Een plaatselijk weekblad ofzo? En waarom zijn die nou geinteresseerd in emmigranten.

Even voor de duidelijkheid: Viva is een bekend weekblad voor vrouwen in de leeftijd van 20 tot 35 jaar. Vandaar de leeftijdsgrens, de stellen die geportretteerd worden, moeten wel binnen de doelgroep vallen. Voor de oudere doelgroep heb je in de categorie vrouwenbladen bijvoorbeeld Libelle, Margriet, Opzij, Esta, etc.

Niemand is te min, dat heeft er niets mee te maken. En dat het 'altijd' stellen zijn die geportretteerd worden, is ook niet waar. Viva besteedt juist heel veel aandacht aan vrouwen die iets in hun eentje doen, maar toevallig zijn we voor deze reportage op zoek naar stellen.

Hoop dat ik e.e.a. heb kunnen verduidelijken!
 
Jolien Ophof said:
Jeroen said:
Niemand is te min, dat heeft er niets mee te maken. En dat het 'altijd' stellen zijn die geportretteerd worden, is ook niet waar. Viva besteedt juist heel veel aandacht aan vrouwen die iets in hun eentje doen, maar toevallig zijn we voor deze reportage op zoek naar stellen.

Hoop dat ik e.e.a. heb kunnen verduidelijken!

Ik ben het er niet mee eens !

Het is dus nog steeds zo dat het als het om emigreren gaat er steeds in de media gezocht word naar emigrerende stelletjes !

Over andere Viva reportages heb ik het hier niet !! Het gaat over het onderwerp "emigreren" !

Ook op de emigratie- site/prikbord worden regelmatig oproepen gedaan en ook hier betreft het, tot nog toe dan, emigrerende stellen ...
 
Back
Top