required status

rens

Active Member
G'day,

Nu we onze 175 hebben aangevraagd begint het (eindeloze) wachten.
We begrijpen niet wanneer nu het 'required' achter al onze documenten op de 'document checklist' pagina veranderd in received. We hebben alles al geupload, behalve Medicals en VOG.

Over VOG gesproken: deze staat helemaal niet in de 'Document checklist' klopt dat?

We hebben het forum al aardig uitgepluisd maar we komen niet tot een duidelijk antwoord, het lijkt wel of het bij iedereen weer anders is.
 
Hi Rens,

ik weet niet meer of de VOG in de checklist staat, maar nadat je een CO hebt toegewezen gekregen moet je die VOG samen met je medicals uploaden. Ik geloof dat de CO daar om gaat vragen straks.

tja, wachten is nooit leuk...
 
Hoi Sjoem,

Ik zie dat jij wel al je VOG binnen hebt. Heb je dat gewoon alvast gedaan om gelijk te kunnen uploaden als de CO er om vraagt?
Heb jij in je 'document checklist' ook alles nog op 'required' staan en geen regeltje om de VOG te uploaden?

THX
 
Hoi Rens,

Wij hebben onze aanvraag begin augustus gedaan en alles geupload.

Onze medicals staan in het eerste scherm op finalised, application received-processing commenced en application fee received (04-08-2008) maar is 2 weken geleden afgeschreven.

Bij documents checklist staat alles nog op required, maar ik verwacht dat dit pas veranderd op het moment dat wij een CO toegewezen krijgen.


Als het goed is staat deze in het blauw en kan je die aanklikken - Form 47P - Overseas penal clearance certificate

Zo niet, zullen ze er wel om vragen als ze het nodig hebben. De aanvraag duurt 2 a 3 weken.

Axel
 
Hoi!

Wij hebben op 28 januari 2008 ingediend, en bij ons staat de gehele checklist nog op required. Zodra je een CO toegewezen krijgt, verandert dit pas.
Succes!

groetjes, Marja
 
Hallo,

Bij ons staat ook alles nog op required. Van de VOG is idd niks te zien.

Hebben jullie eigenlijk een australian values statement en form 80 toegevoegd? Ik zie dat nergens staan dat het erbij moet dus ik dacht ook af te wachten tot ze het vragen.

Groetjes,
T
 
Trek je niet te veel aan van dat required! Ik heb mijn visum al lang en breed in bezit en mijn status staat nog steeds op required  :lol:

Persoonlijk denk ik dat je beter je inbox kunt checken en af en toe je spam box er schijnt namelijk nog wel eens een mailtje in de spam folder te belanden..........

@ Marijs
Voor jullie komt het nu vast heel snel!!!!!

Groetjes, Chantal
 
[quote author=rens link=topic=9392.msg127468#msg127468 date=1225023910]
Hoi Sjoem,

Ik zie dat jij wel al je VOG binnen hebt. Heb je dat gewoon alvast gedaan om gelijk te kunnen uploaden als de CO er om vraagt?
Heb jij in je 'document checklist' ook alles nog op 'required' staan en geen regeltje om de VOG te uploaden?

THX
[/quote]

Rens, wij hebben de VOG meteen aangevraagd na de application, dat was niet nodig en achteraf misschien te vroeg omdat ie maar 1 jaar geldig is. In het ergste geval moeten we 'm nog een keertje aanvragen als de CO er om vraagt.
 
Bedankt voor de reacties!

Jullie hebben bevestigd dat we iig niks fout hebben gedaan, we wachten gewoon af tot een CO om de medicals en VOG zal vragen en ik zal de komende maanden niet meer naar onze status kijken (anders worden we gek)

@Tinneke: form 80 zegt me ff niks, en ik denk dat je het 'values statement' gedaan hebt bij de aanvraag, was volgens mij de 1e pagina waar je verklaard het e.e.a. te respecteren.

iedereen sterkte met wachten
 
Back
Top