Research of job market!!!!!

Sambo

Member
Hoi iedereen,

Wij gaan een aanvraag voor sponsorship van SA aanvragen. Een van de onderwerpen in het aanvraagformulier is employment prospects. De vraag in het aanvraagformulier bestaat uit 2 delen:

Have you researched the job market in South Australia in relation to your nominated occupation of? Yes / No

Please detail what sort of research you conducted and your understanding and own analysis of the employment prospects and opportunities that may exist for you in South Australia.


Nu hebben wij natuurlijk verschillende vacaturesites bezocht de afgelopen tijd en genoeg vacatures gevonden waar ik met mijn opleidingsachtergrond en werkervaring in aanmerking voor zou moeten komen. Ben van mening dat de employment prospects voloende zijn.

Maar heeft iemand misschien een idee / ervaring met het aantonen van het wat ze hier precies verwachten van het gedetailleerd aangeven van het onderzoek dat je gedaan hebt naar je werkkansen en dus wat je hier het beste kunt invullen?!

Ik hoor het graag heel snel. Morgen willen we alles invullen en opsturen en het zou erg vervelend zijn als het hier dan stuk op loopt!

Sambo
 
Back
Top