Rijbewijs gehaald

Ach Gwen, je koopt hier in OZ straks een V8 automaat, dan kom je altijd wel snel weg bij een stoplicht  :evil:

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=10241.msg144547#msg144547 date=1249287570]
Ach Gwen, je koopt hier in OZ straks een V8 automaat, dan kom je altijd wel snel weg bij een stoplicht  :evil:

Bart
[/quote]

Dat was mijn idee ook Bart!  :grin:
 
[quote author=Gwen link=topic=10241.msg144551#msg144551 date=1249289613]
[quote author=Tekkel link=topic=10241.msg144547#msg144547 date=1249287570]
Ach Gwen, je koopt hier in OZ straks een V8 automaat, dan kom je altijd wel snel weg bij een stoplicht  :evil:
Bart
[/quote]
Dat was mijn idee ook Bart!  :grin:
[/quote]

Als je het gedoseerd doet dan he ... anders wordt het alleen banden verbranden en tegen de stoeprand glijden ....  :grin: :grin:
 
Ik lees het nu pas, maar van harte gefeliciteerd met je rijbewijs!!!!

Toch altijd heerlijk om dat papiertje in je zak te hebben en in alle auto's te mogen stappen.
Ennuh in aussie linksom over de rotonde he hahahaha.

Ow en een tour doen is inderdaad wel heel leuk hoor. Ik heb vanuit Adelaide een aantal tours gedaan. De meest geweldige was met Groovy Grape in 7 dagen, dwars door de outback, naar Alice. Op plekken geweest waar je zelf nooit zou komen. Niet heel goedkoop maar het is het dubbel en dwars waard. Plus dat je daarnaast zelf weinig uitgeeft, je komt ook bijna niks tegen hahaha en alles is verder verzorgd.
 
Gefeliciteerd Gwen.

Wat je schetst is heel herkenbaar maar het went gauw. Op een duur is auto rijden net zo gewoontjes als wanneer je de fiets wilt pakken. Ook belangrijk is dat je zo nu en dan blijft rijden. Zo heb ik vier maanden niet gereden, simpelweg omdat ik de auto niet nodig had maar ik reed zo ongelooflijk brak toen ik weer instapte... damn.  :p
 
Back
Top