Rob en Petra to Dandenong regions / Visa Granted !! 30-09

Hoi Aukje,

Yep that was me. Goed gesprek gehad deze meneer was heel vriendelijk.
Afgesproken dat we als we daar zijn contact opnemen om te komen kijken we zullen dan verder kunnen orienteren.

Ook jullie blog bekeken. Erg leuk en grappig te lezen dat jullie nog een rondreis hebben gemaakt. Rond Cairns Kuranda markets.
Een van mijn favorieten. Ik vond het daar prachtig. Toch verheug ik me er ook op de Victoria Markets weer te bezoeken.

2 Weken terug zijn vrienden van ons naar Sydney verhuist en dan komen de kriebels in alle hevigheid opzetten.
We hebben er met de dag meer zin in.

groetjes Petra

Nu we het met de huizenmarkt toch niet meer zo zien zitten werden we vandaag opschrikt met geweldig nieuws.

:cheer: Na net 2 weken van wachten al bericht dat ons 457 Visum is goedgekeurd! GEWELDIG.
Zo zie je maar de aanhouder wint. Echt heel raar om dan een email te ontvangen met visum nummers voor het hele gezin.
Hier droom je van maar in het echt is het nog mooier.

Enne met het huis moet het ook gewoon goed komen. Ja toch!

Rob en Petra

Gefeliciteerd met jullie visum :up: en natuurlijk veel succes met die huizenmarkt(wij weten er alles van!!)

Groetjes Wilbert

[size=22pt]Gefeliciteerd[/size]

Tja de huizenmarkt......laten we daar maar over zwijgen. :-(
Wij krijgen vandaag weer kijkers, dus wie weet.

Jullie ook nog veel succes. Ook hier telt: 'De aanhouder wint'

Groetjes Mariette

Bedankt voor al jullie leuke reacties.

We zijn nog geen week verder maar..... er verandert echt veel.

De tickets zijn besteld en 7 december om 07.45 zitten wij op de vlucht naar Engeland om vervolgens door te vliegen naar Melbourne.
Over 3/4 weken juiste datum volgt nog wordt de container voor de deur geplaats en zal er druk ingepakt worden.
Voor die tijd moet er nog veel gebeuren net de gemeente gebeld om te vragen hoe het uitschrijven gaat. Heel makkelijk hoor ik niet alleen formulier ophalen in insturen. Piece of cake dus!

Ook de school ingelicht en mijn laatste werkdag had ik vorige week al ik kan dus in alle rust ??? gaan uitzoeken.
Rob zal tot het laatste moment blijven werken ja had hij maar geen eigen baas moeten worden die geven het minste vrije tijd..  :wink:
Ook contact gehad met de nieuwe werkgever en die was ook heel tevreden hoe snel het nu eigenlijk nog gegaan was. En de eerste weken mogen wij
bij hun in een eigen gedeelte in huis. Kunnen we rustig kijken naar een geschikte woonlocatie school etc. etc.

Nou we gaan maar vlug aan de bak en houden jullie op de hoogte.
En Mariette inderdaad de aanhouder wint al volg ik het nieuws etc nu maar wat minder ik wordt er niet echt vrolijk van.  :cry:

groetjes Petra

Klinkt goed allemaal. Het gaat echt in super sneltreinvaart  :up:

En wat fijn dat je bij die mensen even in huis mag. Super van ze hoor.

Inderdaad maar niet al té veel naar het nieuws kijken..........

Onze kijkers zijn vandaag voor een tweede bezichtiging geweest (met eigen makelaar). Het was al na zessen toen ze weer weg gingen dus nog geen bod gehad maar volgens onze eigen makelaar komt die morgen. Spannend!!!!!!

Groetjes Mariette

Lekker hoor, jullie kunnen al aftellen :up:
Met de sinterklaaskadootjes, in het :plane: richting :happysun:
Wij moeten eerst nog maar eens wachten op een case officer, ergens in maart??

Bart

Hoi Petra

Ik had je een pm gestuurd maar twijfel of het goed is gegaan......computer deed opeens vreemde dingen :shock:

Groetjes Mariette

Nou er is heel wat gebeurd sinds de laatste keer op het forum.
Tickets zijn in ons bezit en we vertrekken 7 december vroeg vanuit Frankfurt.

Daar worden we opgehaald door onze nieuwe werkgever en mogen we enkele dagen verblijven. Onze container met spullen is eind oktober weggegaan en dat ging super netjes! Was reuze nerveus hoe en wat dat zou gaan maar is door hulpvaardige medewerkers van de Gruyter super verlopen.  :up:

We hebben een huis kunnen huren in Berwick Vic. en nu maar hopen dat onze spullen voor de kerst weer in ons bezit zijn. Ons eigen bed missen we eigenlijk het meest  :cry: Voor de rest is het met behulp spullen van vrienden en buren best uit te houden.  De laatste week zullen we wel gaan logeren dan kunnen we ons huis netjes achterlaten. Druk op zoek naar een huurder koop laat nog even op zich wachten ach het zij zo komt ook wel weer goed.

Ik wens iedereen succes en we laten wel weer van ons horen!

groetjes Rob en Petra

Hoi, Al even niet meer meegelezen, maar wat een tempo hebben jullie erin. :up:
Ongelooflijk.
Wel fijn, weg is weg, zal ik maar zeggen.
Wel een gek idee lijkt me, je spullen in een ijzeren bak op de zee............. :surfer:
Succes met jullie huis, ik zal voor julie duimen!

Marie :wink:

Ha Petra

Hoe was de  :plane:?

Ik ben reuze benieuwd hoe de eerste indrukken zijn.

Groetjes vanuit een zeer koud nederland :freezing: (momenteel -1)

Groetjes Mariette

En hoe zijn de eerste dagen in de Dandenongs? Ook nat zeker? Spullen allemaal goed aangekomen of container nog niet uitgepakt?
Succes met alles de komende tijd!

Back