Rockingham of Mandurah

Seamic

New Member
Ik zit nog in nederland,  wacht nog steeds op een koper voor mijn huis, valt niet mee!  Dus tijdens 't wachten zit ik weer van alles te lezen.  Eigenlijk hadden wij al zo'n beetje besloten om  eerst naar Rockingham te gaan maar ik zie dat Mandurah ook een hele leuke plaats is (denk ik). Ook huurhuizen zijn goed betaalbaar.

Wie weet 't verschil, is Rockingham leuker dan Mandurah of juist andersom (gezin met twee jongens 12, 10 en een man die aan duiken doet). 
 
Rocko heeft mijn voorkeur wat closer by perth,Mandurah is wat huizen bouw betreft een beetje ontploft
 
Rockingham en Mandurah zijn zelf weer onderverdeeld in suburbs, en sommige zijn natuurlijk leuker, mooier, veiliger dan anderen(vraag mijn niet welke! En dat zal toch verschillen per persoon!)

Ik vind het allebei niks, te nieuw enz, ik hou meer van de bush/heuvels.

Rockingham is dichter bij Perth, dus als je in Perth een baan zou hebben...

Mandurah is volgens mij over het algemeen een beetje meer upmarket dan Rockingham.

Mandurah heeft volgens mij een mooiere kust. Maar Rockingham heeft weer Point Peron en Pinguin Island.
Rockingham is meer in de buurt van het industriele gebied.
Mandurah is dichter bij het zuidwesten.


Pffff, het hangt helemaal van je zelf af. Je moet gewoon HEEL goed rondkijken voordat je wat koopt! :-D

succes :)
 
Wij huren een huis in Secret Harbour. Er staat nog een huis te huur naast ons!  :-D Het is een nieuwe opkomende wijk. 5 minuten van mooi surfstrand, enz...
Aan te raden......
Marina
 
oh ja, vergat te vertellen: het ligt tussen Rockingham en Mandurah in. (Mijn fiancee werkt in Mandurah en is daar in ong. 10 minuten)......
Er zijn ook nog plots te koop om te bouwen, en niet te duur!
Groetjes,
Marina
 
Back
Top