Thank you, thank you..
Maar ik vind de foto er anders ook erg lekker uit zien!!
Ik heb de turkish delight in een turks winkeltje gehaald. Hier ook niet in de supermarkt te krijgen. Maar ik woon in het centrum en daaromheen zitten de wat meer allochtone wijken met veel Turkse winkeltjes e.d.
Mijn oog viel juist op het notitieblok, de evenredig en symmetrisch lopende ringen en de geheime informatie die er waarschijnlijk in staat....
Hoor ik daar 3 november rocky road.
Mjam mjam. Daar zeg ik geen nee tegen!Als je het dan niet krijgt, dan zeker hier met de kerst (en rumballen..)
Mocht je hier in de buurt komen, dan mag je ze ook wel even langs komen brengen hoor! dan zorgen wij wel voor de koffie, goed?Als je het dan niet krijgt, dan zeker hier met de kerst (en rumballen..)
Haha! Je moet het maar weten hè!Echt!?!?! Bij welke spulletjes?? Kon het bij mijn Jumbo niet vinden.. Nog gevraagd ook.. Maar diekneusvriendelijke medewerker ging bij het fruit kijken, hahaha.
Hahahaha Die heb ik ooit op de middelbare school moeten kijken... Vond het echt belachelijk.Haha! Je moet het maar weten hè!
Hij had je ook zo naar de filmafdeling kunnen sturen, had je misschien wel meteen een date te pakken!
Jumbo in Houten, snoeppad, rechts naast de Bounty's en celebrations, ooghoogte, ook in een achtkant doosje.
Hahahaha Die heb ik ooit op de middelbare school moeten kijken... Vond het echt belachelijk.
Haha! Je moet het maar weten hè!
Hij had je ook zo naar de filmafdeling kunnen sturen, had je misschien wel meteen een datete pakken!
Jumbo in Houten, snoeppad, rechts naast de Bounty's en celebrations, ooghoogte, ook in een achtkant doosje.
Ahh SnoepkontEn het ergste is nog wel, dat ie naast het Turkish Delight (die ik ondertussen ook al gescoord had) nog bounty's en m&m's heeft meegenomen....dus voorlopig genoeg chocola in huis :-D. HardCore heeft beloofd dat hij de volgende 'batch' gaat maken, kijken wat het dan word!
Overigens,... ze verkopen geen turkish deligt in onze supermarkt. Waar halen jullie dat dan?
Lekker hè!Jammm!!! Toevallig gisteren avond op mijn werk met een cliënt ook weer Rocky Road gemaakt.
Maar ik zie dat je aluminium folie hebt gebruikt Lang bezig geweest met alle stukjes eraf te halen die aan de chocolade zijn gehecht?? Bakpapier werkt een stuk beter!