Oh jee, ik wil graag de optimist zijn. Maar het RPL was bij ons toch even lastiger dan wij in eerste instantie dachten. :shock:
Bij ons heeft ook mijn vriend de RPL moeten schrijven. Hij is ook niet zo'n schrijver en had er alleen echt de weekenden tijd voor en ik moet eerlijk zeggen, behoorlijk boekwerk hoor..pffff.
Ik denk dat hij er echt wel 2 maanden mee bezig is geweest. Je moet echt gaan graven in oude projecten en dan uitleggen wat je geleerd hebt van dat project enzo. En ik kon helaas ook niet echt helpen, want wat weet ik van zijn werkverleden.
Bij ons koste het ook erg veel tijd om referentie-letters te krijgen van EX-werkgevers, dit terwijl hij ze zelf geschreven en aangeleverd hadden. Maar dat zal gelukkig per werkgever verschillen.
Verder ondanks mijn vriend zijn goede engels, toch alles laten nalezen door een engelse vriend die ook in t vak zit .
Ach, het is allemaal de moeite...en als je eenmaal de okay hebt ben je helemaal blij.
Let goed op dat je echt alle regeltjes volgt waar ze om vragen. Mijn vriend had niet gelezen dat je in je referentie-brief Full of part time in dienst moest vermelden (na al die boekwerken schrijven ;-) ). Het stond wel in zijn CV, maar dat is niet voldoende echt stom....we weten het, maar ja hoppa..... request for more information....met als gevolg dat wij nu ruim 2 maanden vertraging hebben opgelopen.
Succes met alles