RTL Travel

jason

New Member
Afgelopen zaterdag aan het eind van RTL Travel de mededeling dat in de volgende aflevering Perth aan bod komt  :) Dus, a.s. zaterdag 22 oktober om 18.00u op RTL 5, RTL Travel op de buis bij de Perth-fans!  :up:
 
Bedankt voor de tip, als iemand mij er nou zaterdag ook nog eens aan herinnert zou dat wel erg prettig zijn :gramps:
 
Ik ga zeker kijken,
ga in december weer naar Perth op vakantie bij John's familie, en ik vind Perth geweldig.
maar ik ga eerst een jaartje in Canberra vertoeven, omdat toekomstig hubbie daar nog bij de navy werkt.

lin
 
thanks voor de tip!!!

Perth is niet echt de plaats waar wij naartoe zullen gaan (denk ik), maar altijd interessant om te zien....
 
[quote author=Ilse link=topic=2880.msg32342#msg32342 date=1129812340]
thanks voor de tip!!!

Perth is niet echt de plaats waar wij naartoe zullen gaan (denk ik), maar altijd interessant om te zien....
[/quote]

Ik heb een keer toevallig voorbij gezapt een tijdje terug en toen was Floortje Dessing ergens anders in Australië.... Ze heeft daar voor het programma een rondreis gemaakt.... Ik zou niet durven zeggen waar ze allemaal geweest is, want dat weet ik niet meer  :| In ieder geval behalve Perth ook andere delen van WA, en NT (dacht ik, pin me hier niet op vast aub  :lol:) Of de rest van Australië ook aan bod is gekomen of nog aan bod komt weet ik echt niet....

Daarom heb ik het dus de laatste tijd in de gaten gehouden, en nu hoorde ik dus vorige week die mededeling dat in de volgende aflevering Perth bezocht word  :) Voor mij persoonlijk de meest interessante plaats in Australië, omdat ik daar naartoe wil  :-D Nou weet ik ook niet zeker of die planning van RTL Travel is zoals ik denk, je weet maar nooit met die tv programmeringen  :| Maar ja, in ieder geval dacht ik laat ik het even delen met jullie allemaal  :)

[sub]heb ik mezelf zo voldoende ingedekt?  :-D[/sub]

Groeten, Jason  :)
 
UItstekend ingedekt, Jason  :up:

Die afleveringen met Floortje in Oz waren geweldig.
Ze ging via Darwin naar die NP's in the NT en daarna ging ze langs de westkust richting Perth.

Prachtige beelden, sowieso is RTL Travel - voorheen Yorin Travel - het beste reisprogramma op televisie.

Laten we hopen dat het straks inderdaad over Perth gaat.

:wink:
 
@Jason

Even  :eek:fftopic: maar heb je al in de poll ´BESTEMMING (wie gaat waarnaar toe) je bestemming gevuld ? (Als mede Perthganger wil ik dat wel aan kop houden natuurlijk ;-) )..

M.vr.gr.

Perthpete.
 
[quote author=perthpete link=topic=2880.msg32567#msg32567 date=1129917274]
@Jason

Even  :eek:fftopic: maar heb je al in de poll ´BESTEMMING (wie gaat waarnaar toe) je bestemming gevuld ? (Als mede Perthganger wil ik dat wel aan kop houden natuurlijk ;-) )..

M.vr.gr.

Perthpete.
[/quote]

Uiteraard!  :cool: (Ook al zal het nog een hele tijd duren voordat ik ook maar kan beginnen met concrete verhuisplannen (helaas)  :|) Wel jammer dat je maar één keer kan stemmen hè  :-D

:cheer: Perth woohoo!  :cheer:

Groeten, Jason  :up:
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=2880.msg31961#msg31961 date=1129576135]
Bedankt voor de tip, als iemand mij er nou zaterdag ook nog eens aan herinnert zou dat wel erg prettig zijn :gramps:
[/quote]

He :gramps: probeer het alarm in je telefoon (mobiel weliswaar). Dat doe ik meestal als ik iets niet wil vergeten.

Groetjes Lin
 
@Jason,

Jammer ja, maar wel zo eerlijk. Anders gaat iedereen gewoon 10 keer stemmen, en dan heeft het nog geen zin. Ik ben al wel aan het bedenken of het zin heeft een vervolg-poll te maken, wie naar welke stad in WA gaat...

@Lin,
Goed idee ja, die mobiele reminder, of programmeer je video alvast. Ook leuk voor het geval je toch kijkt, en eventueel de uitzending zou willen bewaren om aan familie of vrienden te laten zien!

M.vr.gr.

Perthpete
 
Zijn het eigenlijk herhalingen of nieuwe afleveringen?
Zie b.v. volgende link: http://www.rtl.nl/(/reizen/yorintravel/)/components/reizen/yorintravel_2003/video/oceanie.xml
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=2880.msg31961#msg31961 date=1129576135]
Bedankt voor de tip, als iemand mij er nou zaterdag ook nog eens aan herinnert zou dat wel erg prettig zijn :gramps:
[/quote]

Het is nu inmiddels zaterdag, dus....  :shout: Wilbert! Vandaag om 18.00u! op RTL5!  :-D

[quote author=Biente link=topic=2880.msg32616#msg32616 date=1129933247]
Zijn het eigenlijk herhalingen of nieuwe afleveringen?
Zie b.v. volgende link: http://www.rtl.nl/(/reizen/yorintravel/)/components/reizen/yorintravel_2003/video/oceanie.xml
[/quote]

Ja het zijn als het goed is herhalingen, daarom was ik niet zeker of die mededeling van vorige week wel klopte.... Maar wel een goed idee om op die site te kijken  :up: Want nu weet ik in ieder geval zeker dat vandaag WA in de uitzending zit:

http://www.rtl.nl/(/reizen/yorintra...l_2004_2005/home/seizoen5_uitzschema_herh.xml

En aangezien ik vorige week Chicago en Noorwegen heb gezien denk ik dat ik nu toch wel kan aannemen dat ik jullie niet allemaal verkeerde informatie heb gegeven  :)

Dus ik zit in ieder geval om 18.00u op de bank voor de buis  :tvhappy: Ik heb het vandaag ook tegen mijn vriendin in Perth verteld, zodat ze me niet gaat bellen tijdens het programma of zo  :-D

Groeten, Jason  :)
 
@Jason,

Juist leuk toch als zij belt terwijl je naar Perth zit te kijken ... ?? Kunnen jullie toch even samen genieten.. ;-)

M.vr.gr.

Perthpete.
 
[quote author=perthpete link=topic=2880.msg32630#msg32630 date=1129969446]
@Jason,

Juist leuk toch als zij belt terwijl je naar Perth zit te kijken ... ?? Kunnen jullie toch even samen genieten.. ;-)

M.vr.gr.

Perthpete.
[/quote]

Ja was ook maar een grapje hoor  :wink: Ze is de enige die mij altijd mag storen!  :)

[sub]Ze maakt daar dan ook graag gebruik van, door me bijvoorbeeld op haar vrije dag om een uur of 5 's nachts NL tijd te bellen  :-D Maar zoals gezegd, van haar vind ik het helemaal niet erg hoor  :)[/sub]

Groeten, Jason  :sleep:
 
Back
Top