RTL Travel

Nu was ik zelf een paar minuten te laat, het was al begonnen  :oops: Ik weet niet of ze in die eerste minuten in Perth zelf zijn geweest, maar ik heb van de stad in ieder geval niks gezien  :| En ze zeiden vorige week toch echt duidelijk Perth!  :x Maar goed, ik vond het toch leuk om te zien, erg mooi daar in WA  :cool: Interessant ook, een stukje Nederlandse geschiedenis in Australië  :)

Groeten, Jason  :)
 
Ik heb inderdaad ook weinig Perth gezien.....volgens mij begonnen ze bij Fremantle...en gingen ze daarna richting het Noorden waar de Batavia is gezonken!

Zit er niets anders op dan zelf maar een keer in het echt die stad te gaan bekijken!!!!
(geduld Maluka, je bent er nog lang niet :S )
 
Tegenvaller, ze lieten echt amper iets van Perth zien.  :-(
zoveels moois te zien, maar niet op rtl5 dus...
nou ja, dan 16 december maar weer in het eggie, yippie  :-D  :-D  :-D

groetjes lin
 
[quote author=Maluka link=topic=2880.msg32676#msg32676 date=1130003605]
Zit er niets anders op dan zelf maar een keer in het echt die stad te gaan bekijken!!!!
(geduld Maluka, je bent er nog lang niet :S )
[/quote]

Goed Idee!  :up: Ik spaar zoveel mogelijk zodat ik er zo snel mogelijk heen kan, als arme student schiet het helaas niet echt heel erg op  :-( (en ook ik ben er qua emigratie nog lang niet, ik moet eerst zien af te studeren  :|)

[quote author=lin-shinji link=topic=2880.msg32678#msg32678 date=1130008053]
nou ja, dan 16 december maar weer in het eggie, yippie :-D :-D :-D
[/quote]

Oooh lucky you! Alvast veel plezier gewenst!  :) (ik weet zeker dat dat wel gaat lukken  :up:)

[sub]Ik zal wel eerlijk toegeven dat mijn aandacht daar vooral uit zal gaan naar een bepaald persoon  :wink: Maar natuurlijk is WA óók wel leuk hoor  :-D[/sub]

Groeten, Jason  :)
 
Back
Top