rubriek recepten?

Leuke website, als je over een echt Ozzie recept wil hebben.
http://www.vegemite.com.au/

Rene
 
hmmmmm... Ik weet nog dat mijn moeder trauma's heeft opgelopen van de goedbedoelde lepel levertraan. Vraag me af of dat met die vegemite niet hetzelfde is ;) Of houden echt alle Aussie's er van?
De recepten zien er best lekker uit, maar ik eet echt noooooooit van m'n leven vegemite! Ik ken Marmite en vegemite schijnt nog smeriger te zijn ;)
 
Vegemite is één van de meest walgelijke dingen die ik ooit heb gegeten...hoe die Ozzies dat zo vlot naar binnen krijgen, weet ik niet...misschien een afwijkend gen?  :wink:

S
 
Watjes!!! Vegimite is een begrip!! Wat zei ik? Het is een ikoon!!!!! :lol:

Het probleem met sommige mensen is dat ze vegimite op een boterham (oid) smeren, zoals ze jam smeren. Harstikke dik. Ik ben er gek op!! (Misschien een aangeleerde verslaving van mijn Ozzie leger tijd.)

Rene
 
Rene....en ik had nog wel zo'n hoge dunk van jou, maar nu ben je toch een paar trapjes gezakt hoor...hoe kan je dat vieze spul binnenkrijgen?!  :x
Daar zal ik je zaterdag eens moeten over aanspreken, want dat kan ECHT niet zenne!  :wink:

Sara  :evil:
 
Vegemite!!! :happy: :win1: :w00t: :naughty2: :dance:
Daar kan ik  :music: over worden!
[quote author=sarabaes link=topic=2759.msg31269#msg31269 date=1129101433]
Daar zal ik je zaterdag eens moeten over aanspreken, want dat kan ECHT niet zenne!
Sara[/quote]
Doen we!! :drink: :fight: :whisper: :blahblah: :applaus:

Rene
 
Het werkt volgens mij hetzelfde als met Marmite. Dat moet je ook heel dun op je brood doen. Heb het een keer gegeten heeeel dun op een een boterham met kaas... Jakkie BAH!
 
Definitie van Marmite :-(;  Goedkoop aftreksel van VEGEMITE :lol: :lol1: :loldevil:

Vegemite; "When only the best will do."

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
 
:music: Weeeeeeeeeeeeere happy little vegemites as bright as bright can be, we love to eat our vegemite for breakfast, lunch and tea...tralalala  (maar dan wel heel dun op een geroosterde boterham, wat zeg ik heeeeeel dun)

Groetjes
Syl
 
Ik lust het ook wel hoor. Maar een true aussie eet natuurlijk geen nep kraft vegemite maar aussiemite ;). De kinderen op mijn werk vinden het nooit dik genoeg, likken eerst de vegemite van de crackers af om vervolgens of de crackers te eten (als ze echt honger hebben) of anders de crackers weer op elkaar te doen en ze terug te stoppen in de lunchbox :D.
 
Nog om even terug te komen op vegemite................

DE STANK ALLEEN AL ALS JE HET POTJE OPENDRAAIT............................

Clint is er verslaafd aan..................onbegrijpelijk!!! :|

Cheers!! Ellen
 
Ik zie het al helemaal voor me... Aussie mama's die het eten als ze zwanger zijn en daardoor ook de kleine 'besmetten' :D :D
 
[quote author=Syl link=topic=2759.msg30516#msg30516 date=1128494655]
Hier een paar Aussie recepten (inclusief Pie recept) en..........jawel, Lamingtons!

http://ausinternet.com/ettamogah/recipes.htm

Syl


[/quote]

Hoi,
goeie tip. Ik probeer al tijden het recept van meat-pie te vinden.........jammie !!

Alleen, question:  frozen puff pastry, thawed    Wat is dat????? Is dat ons bekende diepvries bladerdeeg????
 
hmmmm... is op zich wel uit te komen daar niet van, maar toch nog woorden die ik niet ken/begrijp ;)
 
Zeg, Vegemite is toch puur gist hè? Da's voor sommige mensen heel onaangenaam. Vooral voor de vrouwmensen.
 
Back
Top