Rugzak hulp

Als dat het geval is, vraag dan eens of ze bij de winkel de girls-pack ( :) ) niet kunnen bestellen zodat je die kan passen?

Ja dat zou wel super zijn, maar als die niet standaard in het assortiment zit dan heb je vaak een afname plicht, en dat is dan toch wel weer even shitty...
 
Backpack is besteld!!

Het is de Deuter Aircomfort Pro 55+15 SL geworden in Oranje kleur. Happy!!
 
Even 'for the record' ik heb niets met het Nederlands Elftal (en zeker niets met voetbal) Oranje is gewoon een van mijn favo kleuren. Dus: :up:
 
Even 'for the record' ik heb niets met het Nederlands Elftal (en zeker niets met voetbal) Oranje is gewoon een van mijn favo kleuren. Dus: :up:
Ik ben ook niet zo'n 'oranje' fan, maar de kleur vind ik wel leuk! En de bruin/zwarte tas vond ik zo mannelijk...
 
Nog steeds aan het sukkelen over een rugzak.
Koop een plastic vuilniszak van 40L , kan ook veel in.

Cheers,

Jack>:D
 
Gelukkig allemaal, die backpack werd bijna een kotszak.
Rugzakje is een beetje te groot voor mij.
Rugzakje is een beetje te zwaar dan....
Het is een beetje tever rijden.
Het is de peuter comfort pro 45/3.... what? ...who cares!!........
Kleur is niet mooooooiiiiiiii.........

puke.jpg

COME ON.....just buy this bloody backpack.
Wat was het inhoud van dit topic ook alweer:D

Jack th_smiley-38.gif Gwenny....je moet mij maar niet uitnodigen om mee te gaan shoppen.....
 
COME ON.....just buy this bloody backpack.
Wat was het inhoud van dit topic ook alweer:D

Jack View attachment 153 Gwenny....je moet mij maar niet uitnodigen om mee te gaan shoppen.....

Het is mijn topic :rolleyes: Hahaha. Rugzak komt vandaag binnen :).

Jack, zullen wij x gaan shoppen als ik in NT ben?? :up: Wordt vast gezellig!
 
Ik loop achter :eek:!

tsja , jij komt alleen maar kijke als je ons nodig hebt:D:)
Just kidding lady......:cool:

Dus als je van Cairns naar Brisbane rijst reist ............................keep on driving:D

Jack>:D
 
Rugzak is binnen en vandaag uitgeprobeerd :). Met mijn zus naar Limburg gereden om te gaan wandelen in de Mookerheide. De backpack zit awesome! :up:
DSC07384.jpg
 
Back
Top