Ruimte in container van Nederland naar Perth

Perthmum2B

New Member
Hallo allemaal,

Aangezien er in de andere catagorie niet veel reacties komen, probeer ik het hier ook nog maar even. Ik neem aan dat alle toekomstige Perthenaren hier in hun enthousiasme toch regelmatig even zullen kijken? :)

Ik hoop zo dat er iemand binnenkort deze kant op komt vanuit Nederland, en dat die dan nog een beetje ruimte over zou hebben voor 3 kratjes met spullen. Onze familie in Nederland heeft overal vandaan dingetjes verzameld voor onze tweeling. Van kleding tot speelgoed tot boekjes. Maar om het te versturen per vrachtschip of normale post, dat kost een klein vermogen. :|

Dus aan alle toekomstige Perthenaren, als je nog een plekje overhebt in de zeecontainer, wil je me dan alsjeblieft een berichtje sturen? Dat zou echt fantastisch zijn! :up:

Thanks mates! B)

Perthmum
 
ohhh, ik wil mij bij deze ook graag aanbovolen houden!
Ik heb nog een bed, kast, bureau, kapstok , schilderijen en een aantal spiegels die naar Perth moeten :roll:

Maar ik heb hier niet enorme haast mee, wie weet kunnen we samen wat uit vogelen?
 
Haha, nou ik ook..ik heb nog een servies en een bolderkar die deze kant op moeten. Misschien kunnen we met zijn allen 1 container regelen. Maar zal wel lastig te regelen zijn. Iemand een idee? xx Wendy
 
wij hebben ook nog ong. 5 m2 dat van Nl. naar Perth moet !!
Zit de container al vol :)

Mischien idee om alle spullen van iedereen bij elkaar op te tellen, wie weet is het wel een container vol

Sietske
 
10 sloffen sigaretten, 20 flessen sterke drank, 2 kratjes wijn, eventueel wat wiet..... of onbewerkt hout.... Nog wat goud daar liggen in Nederland? In een oude sok en meesturen.

Op wiens naam komt de container te staan?
 
Nee joh.. die sigaretten moeten we in Malaysia pas in de container laten stoppen. Slof Camel voor 21 dollar.... Da's leuk roken!
 
Ik heb net contact gehad met Hazeleger Verhuizingen uit Putten, daarmee zijn wij verhuisd en waren super tevreden, dus met hun wil ik de rest ook laten verschepen. Je kunt vanaf 1 m3 verschepen met hun, tot 4 m3 kost het EUR 300/m3. Daarboven wordt het goedkoper.
Ze hebben momenteel een aantal m3 liggen die verscheept moet worden en wachten op wat meer.

Dus wie nog belangstelling heeft ??
Wij gaan in mei terug naar Nl. om spulletjes uit te zoeken en willen het vrij snel daarna verschepen.

Groetjes Sietske
 
Back
Top