besunman
New Member
Hi Forum,
Ik krijg na solliciteren deze week waarschijnlijk een baan aangeboden in Melbourne, alle gesprekken wijzen toch die richting uit.
Nu zou ik graag een idee hebben qua salaris en wat ik moet verwachten om comfortabel te leven in Mebourne.
Mijn situatie:
Ik ben midden 30, mijn partner ook, geen kids
Job zou in de IT sector zijn en is een management functie in een multinational
Job zou 50% reizen requiren en hoofdzetel is in Melbourne
Nu zou ik dus graag een idee hebben van:
1. Wat jullie zouden verwachten qua salaris met deze gegevens
2. Wat is het salaris waarmee je met 2 een zeer confrtabel leven kan hebben in Melbourne (ik bedoel, aardig wat sparen in de maand, niet moeten zien naar bijveelbeeld wat je koopt in supermarkt, regelmatig op restaurant gaan, paar keer per jaar reizen) zoals ik momenteel heb.
Ook wat is de verwachting naar extra legale voordelen (verzekeringen?, bonus?, vrije dagen?, etc...)
Alvast bedankt voor alle reacties.
Ik krijg na solliciteren deze week waarschijnlijk een baan aangeboden in Melbourne, alle gesprekken wijzen toch die richting uit.
Nu zou ik graag een idee hebben qua salaris en wat ik moet verwachten om comfortabel te leven in Mebourne.
Mijn situatie:
Ik ben midden 30, mijn partner ook, geen kids
Job zou in de IT sector zijn en is een management functie in een multinational
Job zou 50% reizen requiren en hoofdzetel is in Melbourne
Nu zou ik dus graag een idee hebben van:
1. Wat jullie zouden verwachten qua salaris met deze gegevens
2. Wat is het salaris waarmee je met 2 een zeer confrtabel leven kan hebben in Melbourne (ik bedoel, aardig wat sparen in de maand, niet moeten zien naar bijveelbeeld wat je koopt in supermarkt, regelmatig op restaurant gaan, paar keer per jaar reizen) zoals ik momenteel heb.
Ook wat is de verwachting naar extra legale voordelen (verzekeringen?, bonus?, vrije dagen?, etc...)
Alvast bedankt voor alle reacties.