Salaris verwachtingen

besunman

New Member
Hi Forum,

Ik krijg na solliciteren deze week waarschijnlijk een baan aangeboden in Melbourne, alle gesprekken wijzen toch die richting uit.

Nu zou ik graag een idee hebben qua salaris en wat ik moet verwachten om comfortabel te leven in Mebourne.

Mijn situatie:
Ik ben midden 30, mijn partner ook, geen kids
Job zou in de IT sector zijn en is een management functie in een multinational
Job zou 50% reizen requiren en hoofdzetel is in Melbourne

Nu zou ik dus graag een idee hebben van:
1. Wat jullie zouden verwachten qua salaris met deze gegevens
2. Wat is het salaris waarmee je met 2 een zeer confrtabel leven kan hebben in Melbourne (ik bedoel, aardig wat sparen in de maand, niet moeten zien naar bijveelbeeld wat je koopt in supermarkt, regelmatig op restaurant gaan, paar keer per jaar reizen) zoals ik momenteel heb.

Ook wat is de verwachting naar extra legale voordelen (verzekeringen?, bonus?, vrije dagen?, etc...)

Alvast bedankt voor alle reacties.
 
Ik zou gaan voor $500,000 per jaar. En dan kijken wat de reactie aan de andere kant van de tafel is.

Even serieus, dat is natuurlijk een vraag die moeilijk te beantwoorden is. Want wat wil je....vakantie naar de Goldcoast of vijf sterren hotels in Europa, wil je een apartment, een penthouse, een huis met zwembad. In welke suburb? Een Porsche of een Holden? Eet je liever kaviaar dan een gehaktbal, en neem je een bad in champagne in plaats van water. Zijn jullie twee verdieners . Een hoop persoonlijke keuzes :D:D:D:D

Je zal je toch moeten schikken naar wat de markt biedt, en er zijn ook grote verschillen tussen bedrijven. De documenten van @afterbang geven een goede indicatie. Of je daar een luxe leven van kan leiden is iets wat alleen jij kan beantwoorden.
 
Hi,

Sorry voor de late reactie, maar de documenten waren zeer welkom.
Ondertussen is het offer er, nu nog besluiten of ik er voor ga.
 
  • Like
Reactions: IDS
Back
Top