Sander & Monique stellen zich voor...

Kleine update:

Het ziekenhuis stuurt dit normaal nooit mee, wel vullen ze het paspoort nummer in op de formulieren. Nu maar hopen dat ze alles goed hebben gedaan....

We wachten weer op verder bericht :)

Yahoo!!! :happy:

Visa's binnen en tickets geboekt!!!
Niet te geloven maar over precies drie weekjes hangen we ergens in het luchtruim tussen Amsterdam en Sydney!!!
Niet dat dat iets is waar ik naar uitzie  :blink: maar al het andere natuurlijk wel!
Voordien nog even flink stressen om alles hier op de korte termijn geregeld te krijgen  :w00t:
Maar daarna lekker vakantie vieren in Sydney en dan langzaam op weg richting ons nieuwe leventje in Melbourne!

Wij wensen verder ook iedereen succes met alles en blijven zeker meelezen op het forum!

Monique en Sander

Gefeliciteerd! :dancing:
Succes met die laatste dingen. En voor je het weet ben je Down Under.

Demy

Gefeliciteerd, stress niet te veel en probeer ook te genieten van de laatste weken in Nederland. Veel succes met jullie nieuwe leven in Australie.

Magda

[quote author=vlasjes link=topic=8865.msg121182#msg121182 date=1215769511]
Inderdaad Aspendale ligt richting Frankston bij de kust. Met de auto is het ongeveer 30-40 minuten denk ik. Weet niet zo goed hoe het met drukte is.
[/quote]

Als je de CBD in moet zou ik vanuit Frankston zeker anderhalf uur rekenen, dan ben je beter af met de trein. Het verkeer de stad in, is in de spits verschrikkelijk, heb het negen maanden gedaan en toen gauw een andere baan gezocht.

Gefeliciteerd met jullie visum en ga lekker genieten in Sydney en dan op naar Melbourne.
Veel plezier en succes.
:up:

Bedankt voor jullie leuke reacties! De verhuisdozen zijn gepakt en worden vrijdag opgehaald. Nog even wat tijd met 'the family' doorbrengen en dan op naar Oz!

Weet iemand nog een leuke verblijfplaats voor ons weekje Sydney? Hostel, goedkoop hotel, bed en breakfast...alle ideeen zijn welkom!

Thanks!
groetjes Monique

Back