second installment..

Manja

Member
Wie heeft er gebruik gemaakt van de mogelijkheid second installment, en hoe is dat in z'n werk gegaan na aankomst.

groetjes Manja :)
 
Second Installment is helaas niet in Queensland mogelijk....

Quote van een naar ons gezonden email door de DIMA:

In some states (but not Queensland) there is a provision for the skilled
applicant with functional english to pay an English upgrade fee to the AMEP
provider in that state. This is not available in Queensland


Beetje naar bericht maar dacht plaats het toch eventjes.

Groetjes Lin
 
Hmmm, volgens mij is die "upgrade fee" niet helemaal hetzelfde als second installment. Dat betreft namelijk niet de skilled applicant, maar de "meelifters" (partner + kids > 16j) die het Engels onvoldoende beheersen. Dacht ik??  :?
 
oke, maar wat ik nu eigenlijk wilde weten of er een mogelijkheid is voor de hoofdaanvrager van een skilled visa om dus de IELTS af te kopen en daar een verplichte curcus engels voor te volgen in Australie.

@Lin, onze voorkeur gaat uit naar WA, weet jij ook of daar hetzelfde voor geldt als Queensland?

@Hans ,heb jij misschien enig idee wat zoiets kost?

groetjes Manja :)
 
Dat weet ik niet eerlijk gezegd.... stomme vraag misschien maar heb je al second installment of upgrade fee ingetikt in de search functie van de DIMA site?
 
Voor de hoofdaanvrager bestaat er geen second installment, alleen voor die gene die met je mee lift, en ik kan het weten......................HHMMMMMMMM Ik dacht er ook zo over :roll: :roll: :roll:
 
[quote author=memswear link=topic=4762.msg60529#msg60529 date=1148582728]
oke, maar wat ik nu eigenlijk wilde weten of er een mogelijkheid is voor de hoofdaanvrager van een skilled visa om dus de IELTS af te kopen en daar een verplichte curcus engels voor te volgen in Australie.[/quote]Kort antwoord: Nee
 
Back
Top