Shelter Wanted for Xmas in QLD

Gwen

XPdite Sponsor
Lieve Xpditers,

Dinsdag 17 December vlieg ik naar Brisbane (kom de 18e aan) omdat dit het enige 'gebied' is waar ik nog niet geweest ben. Ik hoopte voor mijn vertrek terug naar Nederland (in maart 2014) nog naar Brisbane te kunnen zodat ik hopelijk daarna een beslissing kan maken over waar ik op mijn 2e WHV wil gaan settelen. En vandaag heb ik heeel spontaan een ticket geboekt (zie Gwen's Lastavaza). Aaaaah ik ben nog steeds een beetje in shock.

Vooral omdat ik nog geen idee heb wat ik in Brisbane wil gaan doen, en vooral waar ik zal zijn met de feestdagen. Ik heb gehoord van andere backpackers dat veel hostels al volgeboekt zitten met de feestdagen. Maar daarnaast zou ik ook helemaal niet graag in mn eentje in een hostel zitten met de Kerst.
Mijn (brutale) vraag is dus eigenlijk of iemand van jullie Queenslanders een extra feestvierder met de kerst kan gebruiken :oops:.

TIA!
 
Stoere actie Gwen! Als je gewoon durft te vragen dan kom je verder! Wie niet waagt..... ;)

Heb helaas geen adres voor je.... maar ga voor je duimen!
 
En anders Gwen, zul je genoeg mensen in je backpackers tegen komen die het vast ook allemaal met elkaar vieren. Geen stress er reizen zo veel leuke mensen!
 
wij hebben destijds ook kerst gevierd op een camping, met een jong Brits stel en een gepensioneerd Australisch stel. In Tasmanie. Het was wel heel koud, dus na een bibber Christmas dinner hebben we in de campkitchen tv zitten kijken... Toch was het gezellig ;). Maar dan moet je wel eerst een tent oid hebben...
 
Wij stonden met de kerst ook op een camping in zuid NSW (35+ dus iets warmer dan bij Lamarck ;) ) Wij zijn niet van die kerstvierders maar vond het er wel gezellig hoor :)

En de oostkust is 1 groot backpacker festijn dus je zult het zeker gezellig hebben. Maar daar naast ook leuk om ergens te crashen natuurlijk. Succes!
 
Wij hebben in 2010 in Australie ook lekker op de camping gestaan. Pannenkoeken for the world :)
 
Bij ons eerste bezoek aan Australie hebben we op de camping gestaan bij Uluru.... in juli. Ik heb veel gekampeerd, maar het nog nooit zo koud gehad als die paar dagen.

En toch vonden we Australie leuk :).
 
ga naar de Down Under Bar, backpackers hotel in Brisbane!
Die is zeer goed en niet duur.
Beetje een zooitje maar je krijgt waar je voor betaalt.
Met 15 personen op 1 kamer , erg veel gezelschap om je heen op 20m2 .
Dit zijn momenten die een backpacker niet snel zal vergeten.:up:

Cheers,

Jack>:D
 
Misschien dat dit mijn Gwennie helpt, een referentie:

Gwen is een SUPER gast om in huis te hebben. Ze is iemand met een zeer vriendelijk karakter, heeft goede manier, kan lekker koken, is heel goed met kinderen, helpt mee in het huishouden, is niet luidruchtig, kan uitstekend luisteren en is daarom een zeer geschikte scheidsrechter bij man/vrouw discussies, kortom een ideale gast. Wij hebben Gwen meerdere malen in huis gehad en zij heeft toen wij op vakantie gingen naar Nederland op ons huis gepast met alle verantwoordelijkheid vandien (kat, auto, oppas taken van mijn beste vriendin). Je gaat er zeker geen spijt van hebben wanneer je haar uitnodigd voor de kerst, als het aan mij had gelegen was ze na de kerst vertrokken en had ze gewoon lekker bij ons aan tafel gezeten.
 
Aah thanks Sas! :up:

Ik heb ondertussen mijn 'angsten' overwonnen om 'alleen' te zijn met de feestdagen en heb 6 nachtes in YHA Brisbane geboekt en daarna 10 nachtjes in een hostel aan de Gold Coast/Surfers Paradise. Wel nog gezellig op bezoek bij Skippy in het weekend. Laatste keer dat ik hun gezien heb was in Nederland, dus zal leuk zijn om weer bij te kletsen!
Ik heb er zin in :)
 
Kan je niet helpen met het "alleen" zijn. Maar eventueel wel met shelter.
Ik zelf ben van 23 dec tot 3 jan op vakantie. En mijn appartment staat dus leeg.
Als je wilt kun je daar overnachten. Teneriffe, Brisbane.
En ik hoef er geen vergoeding voor.
 
Kan je niet helpen met het "alleen" zijn. Maar eventueel wel met shelter.
Ik zelf ben van 23 dec tot 3 jan op vakantie. En mijn appartment staat dus leeg.
Als je wilt kun je daar overnachten. Teneriffe, Brisbane.
En ik hoef er geen vergoeding voor.
Hi Guido, dat is ontzettend aardig van je!! De reden waarom ik graag andere Xpditers ontmoet is om te horen hoe hun leven in Aus gaat en om dat 'normale' leven op zoveel mogelijk plekken mee te maken, ook al is het maar voor een dag. Dit zal mij denk ik helpen om te beslissen waar ik wil gaan settelen. Echter alleen in een app met de feestdagen lijkt me toch wel eenzaam aangezien ik niet veel mensen in QLD ken waar ik mee kan hangen. Plus ik heb mn hostels al geboekt, dus het is wel goed zo :) Maar toch ontzettend bedankt!!
 


OFX
Back
Top