SHI*T.. Fiets wéér gejat!

Luuk

XPdite Sponsor
:oops: :cry: :x

Zoveelste keer. KUTZOOI. Had ik eindelijk relatief goedkoop (€75) een goede fiets op de kop getikt.. is hij binnen 2 maanden weer gejat. Mooi ding, zo'n elektrisch achterlicht, 3 versnellingen, fietste heerlijk! Lekker op de fiets naar school, of naar mijn werk in Delft.

Ik kan hem dus niet binnen zetten, gesloten achtertuin.

Ik gok dat dit mijn 4e fiets is die gejat is hier voor mijn deur (in 4 jaar). Prachtbuurt woon ik! We weten allemaal wie het zijn geweest, er hangt maar 1 soort jongere hier op straat 's avonds. Tuig is het..  :x Oh, de fiets van mijn vriendin is ook al een paar keer gejat hier voor de deur.

Zucht, maar weer marktplaats.nl af..  :|
 
Een goed en duur slot doet wonderen :grin:

Heb een paar jaar in Adam gewoond, liet hem gewoon bij het CS staan als ik een weekend wegging en altijd dezelfde fiets gehouden :up:
 
Ik heb één keer geinvesteerd in een groot en duur slot.. die was duurder dan de fiets. Mocht niet baten..

En op het station is fiets vaak best veilig. :) Simpelweg omdat er nog 1000 andere fietsen staan!

Ik word er wel heel erg chagarijnig van. Als het geld me nou op de rug groeide..  :|
 
Ja, nou, als je je fiets buiten laat staan, is de kans wel HEEL groot dat 'ie gejat wordt, niet alleen in Rotterdam. Ooit woonde ik in de rosse buurt van Eindhoven, en dáár kon ik 'm rustig buiten laten staan :-D Ik heb nergens anders zelfs maar ooit de gók genomen.

Misschien een onaantrekkelijk vouwfietsje kopen en 's avonds onder je bed leggen? ;-)
 
Ach in Nederland is de kans groter dat 'ie wordt gejat. Hier wordt je dan weer plat gereden op de fiets. Zo is er overal wel wat.

Wat heeft dit trouwens met emigreren te maken :|?
 
Moet alles wat in kletsdoos staat met emigreren te maken hebben? :) Maargoed, ik hoop dat als ik in Melbourne woon dat ik hem wel binnen kan zetten.. :p

Oh, ik fiets 15km (one-way) naar mijn werk, op een vouwfiets haal ik dat niet. Dan ben ik zelf opgevouwen.. :)

Ik ga straks naar een winkel waar AOW'ers de hele dag aan het knutselen zijn met fietsen, daar koop ik een nieuwe. Kost me wel weer geld. :(
 
Je weet wie het zijn die je fiets jatten.  :?
Dan kocht ik effe geen nieuwe fiets maar een baseball knuppel.

Maakt niet uit of ze 2 meter groot en breed zijn, met een baseball knuppel worden ze automatisch met 1 goede gemikte swing 50cm kleiner.

Snap eigenlijk niet dat je dit toelaat ,je weet welke ''bende'' het is, jezuus..... daar heb ik een nachtje cel voorover.

Jack :evil:
 
Ja, nou ja, zeker weten doe je het nooit. Maar er hangt hier bij het metrostation altijd een grote groep jongeren. Met scooters, grote honden, capuchon op, je kent het wel. Ze komen en gaan..
 
ik heb een heele mooije heren fiets te koop met trommel remen

nog in goeije staat het is de merk bataves met 3 versnelenigen

hij is nog als nieuw ok doe een goeije bod en hij is van jou ok

:grin:
 
[quote author=Jack link=topic=8741.msg116021#msg116021 date=1207899783]
Snap eigenlijk niet dat je dit toelaat ,je weet welke ''bende'' het is, jezuus..... daar heb ik een nachtje cel voorover.

Jack :evil:
[/quote]

maar ja, als je dan een paar maandjes later een Verklaring Onberispelijk Gedrag van Justitie nodig hebt, dan misschien maar even wachten met meppen tot de dag voor je vertrekt ... ;-)
 
[quote author=perthpete link=topic=8741.msg116031#msg116031 date=1207906073]
[quote author=Jack link=topic=8741.msg116021#msg116021 date=1207899783]
Snap eigenlijk niet dat je dit toelaat ,je weet welke ''bende'' het is, jezuus..... daar heb ik een nachtje cel voorover.

Jack :evil:
[/quote]

maar ja, als je dan een paar maandjes later een Verklaring Onberispelijk Gedrag van Justitie nodig hebt, dan misschien maar even wachten met meppen tot de dag voor je vertrekt ... ;-)
[/quote]

Haha, ja.. :) Nee, ik zou het met liefde doen. Als ik het voor mijn deur zie gebeuren; er staat een hockeystick klaar achter de deur. In dit geval doe ik het niet, dan heb je de volgende dag echt geen ramen meer in je huis. En ik weet niets zeker.

Ik kan ook vannacht nog even over de Nieuwe Binnenweg / Stadhuisplein, voor €10,- een fiets kopen van een junk. Maar vind ik ook weer zo wat.
 
This bloke from the NT is coming to your place...visit those wankers and kick them all around the place.
Ticket is al geboekt.
De rekening is ook al naar je onderweg Luuk....

Cheers,

Jack :evil:
 
Deal,  steek vast de bbq aan en zet het bier koud.... :up:
Vergeet je meisje niet mee te nemen , om naderhand de tafel af te ruimen.......kidding

Jack :evil:
 
Ik ken nog een ventje die kent weâh een mannetje en dat gâhzegtje hep een mâhie fiets tekâhp. KiKke! ding Joj, èlektries achteglich, 3 vesnellinge, fiets heâhlijk. Omgeving De Haag. Hè wil r 25 ùirie voâh hebbe of een zakkie wiet. Hèlemaal lègaal hè hep dat ding van iemand uit Rottedam.

Anyway cheâhs mate.



:p :evil:
 
Kan je niet gewoon door je huis heen en je fiets toch in de gesloten achtertuin zetten? Effe parcourtje binnen doen?

Henriette
 
Klerelijers komen en gaan, het treft iedereen eenmaal zo nu en dan, valt niet mee. Geeft je een rothumeur maar hoe lang gun je gespuis dat? Behalve m'n snelbinders en voorwiel gaat het goed de laatste tijd!
 
Ik zit hier in Cairns en elke nacht laat ik mijn teenslippers buiten staan, maar die worden nooit gejat!
Maar het zal wel het zelfde zijn als op het centraal station, de kans is kleiner want bij iedereen staan ze buiten.

Kees
 
Gut Kees, en je zou toch denken dat JOUW teenslippers goud waard zijn! Hoe kán dat nou??? :-D
 
Back
Top