SHI*T.. Fiets wéér gejat!

:D Bear ;)

Anyway, was gisteravond aan het werk in een restaurant, en vertelde mijn verhaal aan een vaste gast, jonge vent.. die zei: "oh, geen probleem, ik heb nog een mooie fiets staan, van mijn vader, die is 5 jaar geleden overleden.. die mag je zo op komen halen, moet je wel even de banden plakken!". Dus.. juistum! Een gratis fiets..! Even mooie fles wijn kopen zo dus.
 
Tof! Een mooie fles wijn en een spuitbus verf om je nieuwe fiets afzichtelijk te maken...
 
[quote author=Luuk link=topic=8741.msg116079#msg116079 date=1207982607]
:D Bear ;)

Anyway, was gisteravond aan het werk in een restaurant, en vertelde mijn verhaal aan een vaste gast, jonge vent.. die zei: "oh, geen probleem, ik heb nog een mooie fiets staan, van mijn vader, die is 5 jaar geleden overleden.. die mag je zo op komen halen, moet je wel even de banden plakken!". Dus.. juistum! Een gratis fiets..! Even mooie fles wijn kopen zo dus.
[/quote]
Heb je hem al of nog?
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8741.msg116081#msg116081 date=1207984856]

Tof! Een mooie fles wijn en een spuitbus verf om je nieuwe fiets afzichtelijk te maken...


[/quote]

Haha, ik woonde in Zwolle.. daar had ik een geel met roze. Hier in Schiedam heb ik al 2 keer een fiets met een knaloranje spartbord gehad. Werk niet.. maar wel leuk :) Heb nog een bordeaux rode spuitbus staan.

Ik zal wel even foto posten "le fiets du gratiz!" straks.
 
Mot ik nu effe langskomen of nie...?

Over 6 uur gaat die zwaan de lucht in dan wil ik het wel weten.
Niet dat ik voor niks langskom.

Cheers,

Jack :evil:
 
Nou, net een Gazelle uit '85 gekregen! 5 jaar stilgestaan. Nieuwe bandjes, beetje oppoetsen enzo.. €75 ben ik klaar.

Maar je mag alsnog langskomen Jack! Ik ga vannacht naar Amsterdam! Ga je mee? :)
 
[quote author=Jack link=topic=8741.msg116106#msg116106 date=1208002320]
Kun je daar ook vissen.
En wat vang je daar allemaal.

Jack :evil:
[/quote]

Fietsen, heel veel fietsen. En als je echt geluk hebt een winkelwagen.

Of bedoelde je dat niet?
 
[quote author=perthpete link=topic=8741.msg116031#msg116031 date=1207906073]
[quote author=Jack link=topic=8741.msg116021#msg116021 date=1207899783]
Snap eigenlijk niet dat je dit toelaat ,je weet welke ''bende'' het is, jezuus..... daar heb ik een nachtje cel voorover.

Jack :evil:
[/quote]

maar ja, als je dan een paar maandjes later een Verklaring Onberispelijk Gedrag van Justitie nodig hebt, dan misschien maar even wachten met meppen tot de dag voor je vertrekt ... ;-)
[/quote]

Hee thanks Pete nou weet ik eindelijk wat die verd... VOG betekend! hahaha

sorry Luuk dat ik je interessante  :grin: topic even "gebruik"  :wink: :wink: :wink:
 
[quote author=Luuk link=topic=8741.msg116107#msg116107 date=1208003025]
[quote author=Jack link=topic=8741.msg116106#msg116106 date=1208002320]
Kun je daar ook vissen.
En wat vang je daar allemaal.

Jack :evil:
[/quote]

Fietsen, heel veel fietsen. En als je echt geluk hebt een winkelwagen.

Of bedoelde je dat niet?
[/quote]

Hoelang moeten die op Bbq?
 
:p

Ja, fiets gehaald. Een mooie Gazelle, maar 5 jaar stilstaan had hem geen goed gedaan. Wordt voor €75 aan verklust nu. Heb ik wel weer een mooie fiets!
 
Ik zou zeggen; rondje Binnenweg.... ook altijd gedaan. Lang over na gedacht en tot de volgende conlusie gekomen;

Als iedereen fietsen koopt van junks, jatten de junk minder autoradio's en heeft iedereen een betaalbare fiets. Als je geen fiets koopt worden ze toch nog steeds gestolen, aangezien er altijd wel weer iemand blut is en toch een fiets koopt. Zo hebben we dan een goedkoop fietsencircuit, iedereen blij....

(dit is uiteraard niet ethisch verantwoord, alleen praktisch...)

Luuk, ik hoop dat je in Melbourne meer geluk hebt... Maar, zoals boven ook al vermeld; er is overal wat, laat je niet te veel in met negatieve gedachten, anders kom je nog bedrogen uit!
 
Dankje ;)

En dit gebeurd me waarschijnlijk ook gewoon in Melbourne, alleen hoop ik daar wel een "achterom" te hebben!

Heb nu het geluk een gratis Gazelle te hebben gehad!
 
Zo naar de fietsenmaker om mijn fiets op te halen.. :) Nieuwe banden (binnen & buiten), paar nieuwe spaken, nieuwe snelbinders.. beetje smeren. Ben benieuwd, foto volgt.
 
Veel geluk met je nieuwe fiets maar raak er niet te veel aan gehecht...
Maarre, kon je hem dus niet via je voorom naar achteren krijgen? Of aan een paar haken in de gang hangen ofzo?
 
Yep... het fietsen-jat systeem houdt zich aardig in stand hier in Nederland  :|

loesje_fiets_gejat.JPG



Hopen dat die nieuwe fiets netjes op zijn plek blijft staan in het vervolg  :smile:
 
Heb ik ook gehad een ouwe fiets aan een dikke ketting.
Dit was in S'hertogenbosch toen deze jongen op school zat....aanwezig was.

De volgende dag lag mijn fiets in de bosjes en de ketting was gejat.

Jack :evil:
 
Ik krijg net een telefoontje dat de fiets die een vriend van me van mijn huisgenootje had geleend vandaag gejat is... Hij is nu aangifte aan het doen. Dan voel je je nog lulliger als wanneer het je eigen fiets is  :|

Scheelt dat de fiets midden op straat gevonden was en het een reservefiets was.

Maar goed, alsnog niet prettig natuurlijk.
 
Back
Top