Singles; Sydney of Melbourne?

[quote author=y3LL3r link=topic=9808.msg136899#msg136899 date=1239931724]

Als je de juiste bestrijdingsmiddelen gebruikt heb je in Sydney geen last van kakkerlakken hoor... En volgens mij moet je in Melbourne behoorlijk stuk afleggen voordat je bij een degelijk strand bent. Voor mij is het nu 10 meter, ik denk niet dat ik ooit dichter bij een strand zal wonen dan dat :)

[/quote]

Ben je uberhaupt al eens in Melbourne geweest???? De stad ligt aan een baai, en als je in (bijvoorbeeld!) St Kilda woont ben je net zo dichtbij als in Manly of Bondi of waardanook...

nee hoor, Elke grote stad in Australie ligt aan de kust, en het ligt er maar net aan waar je woont hoever je van een strand zit. Daar is Sydney niet dichter bij dan andere steden, sorry.  :surfer:

En in Melbourne heb je uberhaupt geen bestrijdingsmiddelen nodig, minder chemicalien in de lucht, hoera!  :applaus:

Liefs, Mitzi :stupid2:

Ahh sorry, dat wist ik niet. Maar ik ben wel al in Melbourne geweest, sterker nog, ik ben woensdag en donderdag weer eens 2 daagjes op bezoek. Wellicht dat het komt doordat het een Sydney inwoner was die het zei die kunnen nogal overdrijven over Melbourne heb ik gemerkt :)

Groetjes,

Chiel

De eeuwige durende strijd tussen Sydney en Melbourne valt te vergelijken met de strijd in Nederland tussen Amsterdam en Rotterdam. Ze hebben niet voor niets een aparte hoofdstad moeten bouwen en die netjes in het midden moeten leggen!!!  :grin:

[quote author=Sacha link=topic=9808.msg137090#msg137090 date=1240203530]
De eeuwige durende strijd tussen Sydney en Melbourne valt te vergelijken met de strijd in Nederland tussen Amsterdam en Rotterdam. Ze hebben niet voor niets een aparte hoofdstad moeten bouwen en die netjes in het midden moeten leggen!!!  :grin:
[/quote]
En in (op?) de hoogte ... ;-) ;-)

[quote author=y3LL3r link=topic=9808.msg137089#msg137089 date=1240203377]

Ahh sorry, dat wist ik niet. Maar ik ben wel al in Melbourne geweest, sterker nog, ik ben woensdag en donderdag weer eens 2 daagjes op bezoek. Wellicht dat het komt doordat het een Sydney inwoner was die het zei die kunnen nogal overdrijven over Melbourne heb ik gemerkt :)

Groetjes,

Chiel
[/quote]

Ow tof! Waar verblijf je??

Nou dan zou ik St Kilda eens gaan bekijken, ik heb daar ook al een hoop mooie plekjes ontdekt! Of een van de andere stranden...
Manly-maar-dan-leuker! Haha...  :cool:

Ik schrok ook hoor, toen ik de verhalen hoorden van mensen om me heen uit Sydney en omgeving. Ik heb daar 3 maanden gewoond (Manly en later Wollongong), maar toen ik in Melbourne aankwam was ik meteen verkocht :wow3:

@ Sacha --> Ja, maar Melbourne is de leukste!! Hihi...

Liefs, mitzi

Ga die discussie tussen Sydney en Melb volledig uit de weg. Beide steden vallen in het niet bij het prachtige Perth  :cool:

De stranden van de Port Philip Bay rond Melbourne zijn natuurlijk lang zo mooi niet als die van Sydney. Nauwelijks golven, veel aangespoelde rommel op het strand, en ook nauwelijks groene zones eromheen zoals de Headland van Sydney.

Nee op het gebied van strand wint Sydney het ruim. Helaas  :up:

Sander

Alles behalve Sydney of Melbourne ;) Nee zonder gekheid.. beide steden hebben wel wat, maar ik zou in beide niet (langdurig) kunnen wonen. Ik woon liever in een iets kleinere stad (Perth bijv.), maar ook allerlei andere steden aan de oostkust spreken mij aan hoor (Ballina, Townsville etc.) Maar succes met kiezen ;)

Ja sander, 't is hier vreselijk saai zo zonder rips en shark attacks.. bah, word al moe bij de gedachte veilig het water in te kunnen ;) hihi...

Hoezo geen groene zones, Melbourne's botanical gardens zijn tien keer zo tof als die van Sydney ^^

liefs, mitzi(kanurenzodoorgaan)

[quote author=MelbMitz link=topic=9808.msg137115#msg137115 date=1240229105]
Ja sander, 't is hier vreselijk saai zo zonder rips en shark attacks.. bah, word al moe bij de gedachte veilig het water in te kunnen ;) hihi...

Hoezo geen groene zones, Melbourne's botanical gardens zijn tien keer zo tof als die van Sydney ^^

liefs, mitzi(kanurenzodoorgaan)
[/quote]

haha Melbourne Rulez!!!

Ow jee de vete tussen de steden heeft nu ook hier toegeslagen  :grin:

Nou inderdaad... Hoop dat koninginnedag gezellig word dit jaar! Vorig jaar gemist...
Ga je ook????

Ow om niet al te erg off-topic te gaan... de leukste NL meiden wonen in Melbourne!!!! (single... mwoah...maar wel leuk!)

Ik zou willen dat ik in Melbourne zat. Maar ik ben gewoon in de lage landen... ff flink werkervaring op aan het doen en wachten tot de economie weer wat aantrekt en meer mensen het land in mogen.

Heb nog wel een WHV, waar ik zwaar over zit te denken om die te gebruiken. Maar nu is niet de beste tijd om ergens een baan te vinden met een whv. En heb nog 1,5 jaar tot ik 30 wordt.

[quote author=r2d2 link=topic=9808.msg137111#msg137111 date=1240222373]
Nee op het gebied van strand wint Sydney het ruim. Helaas  :up:
Sander
[/quote]

HELEMAAL MEE EENS!!
[size=5pt](Ergens mijlenver onder nummer 1, Perth ;-))[/size]

Back