SIR Visa QLD

Rotjeknor

New Member
Hallo allemaal,

Is er hier al iemand die een SIR visum heeft, met QLD als 'sponser'?
Ik heb de aanvraag de deur uitgedaan, maar krijg plots de zenuwen of ik wel genoeg informatie heb meegestuurd.
Ze vereisen dat je de omgeving en de arbeidsmarkt goed hebt onderzocht. Ze geven aan dat het binnen 4 weken rond kan zijn?! Heeft iemand hier al ervaring mee?

Ik verlies binnenkort 5 kritieke punten (alsof 30 worden al niet erg genoeg is:)... Maar zag dat je per 1 juli 10 extra punten krijgt, mijn zondag kan dus niet meer stuk!!

Groeten, Brenda
 
[quote author=Rotjeknor link=topic=1868.msg17356#msg17356 date=1117988373]
Maar zag dat je per 1 juli 10 extra punten krijgt, mijn zondag kan dus niet meer stuk![/quote]

??? Waarvoor die 10 extra punten???

Grtz Tanne
 
Skilled Migration to Australia

Take the next step now…more opportunities than ever to migrate to Australia!
additional 20,000 skilled visas available in 2005-06, totalling 97,000
more trades and engineering occupations will be added to an expanded Migration Occupations in Demand List (MODL)
an extra 10 points will be allocated for State/Region sponsorship under the Skilled Independent Regional (SIR) visa
introduction of a new pilot program allowing overseas students to undertake trade apprenticeships in regional Australia
 
Als ik dat zo lees is het denk ik als volgt: als je voor een SIR gaat, krijg je 10 punten extra (zowiezo), maar als je al 115 hebt en je er 10 bijtelt, mag je niet voor een skilled independent.
 
Lijkt mij ook!
Dus met 100 pnt kom je in aanmerking voor een SIR visum en met 110(+10) dus niet voor een skilled independent( jammer, helaas, zonde) :cry:
 
Back
Top