skill assessment engineers

Sabien

New Member
Hallo!

Ben druk bezig met mijn skill assessment voor EIAust (ingenieurs australie), en moet jammergenoeg ook een Competency Report schijven. Heeft iemand dit toevallig ook moeten doen of nog wat nuttige tips?  :|

Gr. Sab 

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=129.msg1092#msg1092

Als je meer vragen hebt, zie ik het wel.

Suc6!

Hoi Jeroen,

bddankt voor de lus. Ik heb het inderdaad allemaal doorgenomen, zou moeten lukken maar weet niet hoe uitgebreid het allemaal moet. Als ik alles moet beschrijven wat ik in mijn werk doe heb ik zo ik weet niet hoeveel A4-tjes.....En omdat dit toch wel het belangrijkste onderdeel is van de skill assessment ben ik natuurlijk doodsbang dat ik het niet uitgebreid genoeg doe, krijgen ze dadelijk een verkeerd beeld en wordt ik afgewezen.... :cry: En dit is de enige ASCO code waaronder ik een skill assessment kan aanvragen, en dus een skilled visum. M.a.w. : de eerste keer moet meteeen goed zijn!!!!!!!!!

Ik begreep uit je reactie dat jij ook een CDR hebt geschreven? Succesvol? Heb je hier misschien nog een kopietje van ofzo of een leidraad, elk beroep en werkervaring is anders maar dan heb ik in ieder geval een "mal"wat ik als voorbeeld zou kunnen gebruiken...  :up:

Gr. Sab

Enne...als het succesvol was, hoe is dan nu je stand van zaken...? Nog in Nederland of al lang en breed weg? Ben benieuwd!

Mijn CDR is goedgekeurd, ergens in nov/dec 2004 geloof ik. Visum is binnen en we vertrekken rond aug/sept 2005

Ik stuur je wel wat nadat ik de namen eruit heb gehaald.

Hardstikke bedankt alvast, ga zo kijken!

Hoe lang heeft het bij jou geduurd, de hele procedure skill assessment. Ik hoorde verschillende dingen, van 2 maanden tot een half jaar.......

Gr. Sab

Hoi!!! Zou je mij misschien ook willen helpen aan wat voorbeeldinfo Jeroen? Of zou jij het kunnen doorsturen Sabien (als jeroen dat goed vindt)? Alle beetjes helpen toch?  :)

Mir

Back