Skill assessment Technische Bedrijfskunde (UT)

Vinvanmil

New Member
Hallo iedereen,

Ik zal me binnenkort even voorstellen in het daarvoor bestemde gedeelte, maar eerst eventjes een vraag:

Is er hier iemand die ooit een skill assessment voor Technische Bedrijfskunde (Universiteit Twente) heeft gedaan?

Gegroet,

Vincent

Hey Vincent,

als je je nou eens even voorstelt....is wel zo handig..... :wink:

Maar laat me raden.... :thinking:

Je bent vorig jaar voor je afstuderen in Australie geweest voor een aantal maanden, TB, Uni van Adelaide.....?

En je hebt nu plannen om terug te gaan..... :up:

Gr. Sab

(je weet wel, van de wood duck...... :lol:)

:eek:fftopic:

sorry hoor, kin het niet laten......

Ben zelf bezig met de skill assessment voor EIAust, bouwtechnische bedrijfskunde. Ligt in de richting, dus als je vragen hebt hoor ik het wel.

Enne.....welkom op het forum!

Gr. SAb

Hey Sabien!

Idd, erg off-topic....oeps...

Anyway, je hebt de juiste persoon te pakken! Idd, van de wood duck inn, avondjes wezen stappen in die ierse kroeg (samen met Bas (?) en zijn amerikaanse...)

Lachuh om je hier tegen te komen. Anyway, ik zit inmiddels nog steeds in Australie!! Na mijn exchange program, heb ik een afstudeeropdracht hier gezocht en dat is me zo zowaar nog gelukt ook. Tot februari zit ik hier in ieder (dan alweer twee jaar!), en ben me nu aan het orienteren op een visum-aanvraag voor de periode na mijn studie. Heb inmiddels een australische schone aan de haak geslagen, waar ik inmiddels mee samenwoon, dus misschien dat een partner-visa een betere oplossing is....

Ben je email adres kwijt, kan ik dat ergens vinden, of kan je me die mailen? Kunnen we ff uitgebreider babbelen. Ik ben net nieuw op fit forum, dus geen idee of ik je email adres ergens vandaan kan trekken. Mijn adres: v.vanmil@student.utwente.nl

Spreek je laterzzzz,

Vin

VinvanMil:

Als ik dit zo hoor dat je al een Australische schone aan de haak geslagen hebt, zou ik in ieder geval proberen die route te gaan volgen. Dan moet je alleen kunnen aantonen dat jullie al een bepaalde tijd een relatie hebben (ik meen minimaal 1 jaar) of dat jullie al een bepaalde tijd samenwonen (6 maanden??) Ik zit helaas niet in het "Family-visum" gebeuren, maar er zijn er genoeg hier met wel die kennis, die je ongetwijfeld van meer informatie kunnen voorzien....

Hi Vin,

heb je een mailtje gestuurd, laat maar ff weten of ie aan is gekomen?

Als je vragen hebt over partnervisum kijk dan s op het forum speciaal onder spouse-visa......

Mzzl, Sab

Back