Skill visa Social Work

juulvdoever

New Member
Haa Dutchies,

Op dit moment ben ik mezelf aan het verdiepen in het aanvragen van een skill visa voor social worker (waarschijnlijk een 189 visa).
Zijn er toevallig meer mensen hier mee bezig? Zodat we elkaar vooruit kunnen helpen.
Het is natuurlijk een beetje onzin als we allemaal opnieuw het wiel uit moeten vinden;)

Ik hoor graag van jullie:)

Groetjes Juul
 
Welkom!

Welke studie en hoeveel jaar heb je gedaan? Mwd en 4 jaar = eitje application :)
 
Welkom!

Welke studie en hoeveel jaar heb je gedaan? Mwd en 4 jaar = eitje application :)

Dankjewel :)
SPH/Social work in 3 jaar (had 1 jaar vrijstelling), + 8 jaar ervaring in het werken met kids met ass/adhd/lvg...
Heb jij dit proces recent zelf doorlopen?
 
Dankjewel :)
SPH/Social work in 3 jaar (had 1 jaar vrijstelling), + 8 jaar ervaring in het werken met kids met ass/adhd/lvg...
Heb jij dit proces recent zelf doorlopen?

Nee 7 jaar geleden ondertussen! Wij hadden 3 jaar mwd. Verkort vanwege eerdere opleiding. Zonddr bureau alles gedaan, was niet ladtig.

Sph is lastiger, maar ik geloof dat ren sph'er afgelopen jaar een goede asseddment heeft gehad van de aasw. Er zjjn aardig wat topics over het dpecifieke onderwerp, dus even zoeken naar aasw of social work (er) en dan zal je wel info vinden. Succes!
 
Back
Top