Skilled Australian Sponsored

M5

Moderator
Hoi allemaal

Ik zit met een vraag en hoop dat iemand een andwoord kan geven  :humble:  Met betrekking op onze visum aanvraag gaan wij voor de Skilled Australian Sponsored,maar ik weet niet 100% zeker welke booklet(formulieren) ik nou moet hebben die ik moet gaan opsturen.Ik hoop dat iemand hier mij antwoord op kan geven.

Alvast bedankt M5
 
Hallo,
Je moet iets duidelijker zijn in je omschrijving. Wij hebben bv Skilled Designated Area Sponsored. Dit betekend een gekwalificeerd beroep in een dun bevolkt gebied en gesponserd door familie. Hier kunnen wij wel meer over vertellen maar dan moet jij aangeven voor welk soort Skilled visum jij gaat.

Groetjes Rene en Ank 
 
Volgens mij heet het gewoon Skilled Australian Sponsored. Je hebt ook Skilled Independent waar wij eerst voor gingen. De vader van mijn vrouw woont in Australie, dus wij worden gesponsord. Ik kan niet meer specifiek zijn.

Groeten M5
 
[quote author=Skippy link=topic=1063.msg8198#msg8198 date=1107195529]
Heb je ook een beroep wat gevraagd wordt in Australie? Daar heeft het mee te maken.
[/quote]Hoi Skippy

Ja,mijn beroep(printing machinist asco code 4912-11) staat op de lijst en is 60 punten waard.

Groetjes M5
 
M5, je moet ook nog ff nakijken of jouw beroep op de MODL staat...daar hadden we het nl. tijdens het etentje afgelopen zaterdag nog over...dan kun je extra punten krijgen
 
Maluka

Ik heb gekeken maar hij staat er helaas niet op  :bangingdoor:
 
Hallo M5,

Ga jij voor s/c 138 (Skilled Australian Sponsored) of voor s/c 139 (Skilled Designated Area Sponsored)?
Wel belangrijk om even na te kijken, want de eisen voor s/c 139 liggen een stuk lager.
Zo behoef je voor s/c 139 bijvoorbeeld niet aan de puntentest te voldoen!

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Hoi Rob

Bedankt voor je reactie.  :up:
Wij gaan voor skilled Australian sponsored, omdat we kwa aantal punten op 125(als het goed is) komen en er 110 nodig hebben. Dus ik denk dat wij niet van dat voordeel profiteren.

Groetjes Sander
 
[quote author=Lin link=topic=1063.msg8922#msg8922 date=1108111175]
Hoi Rob

Bedankt voor je reactie.  :up:
Wij gaan voor skilled Australian sponsored, omdat we kwa aantal punten op 125(als het goed is) komen en er 110 nodig hebben. Dus ik denk dat wij niet van dat voordeel profiteren.

Groetjes Sander
[/quote]Sorry was vergeten in te loggen. :x
 
Hoi Sander,

Ik weet niet of je al antwoord hebt op de vraag welk formulier je moet gebruiken, maar dat is 47SK.

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Back
Top