Skilled migration mogelijk zonder werkervaring?

Prem

New Member
Hallo,
Ik doe een distance learning accountancy opleiding in Australie (dwz van een australische universiteit), welke moet leiden tot een bachelor degree. Ik heb dus nooit in Australie op de schoolbanken gezeten.
Ik heb geen werkervaring als boekhouder.
Zou ik enige kans hebben om met skilled migration te emigreren? Of kan ik dan beter via 'company sponsored' eerst een paar jaar werken, en dan aanvragen?
Groet
Prem
 
Voor zover ik weet vragen ze bij een skilled migration wel werkervaring. Dat is in ieder geval bij mijn skills assessment wel zo (en ik meen bij alle werkvelden)... Correct me if I'm wrong...
 
IEAust (Engineers Australia) ook werkervaring in je vakgebied vereist. Maar van de voorwaarden mbt assessments in accountancy ben ik helaas niet op de hoogte.
 
[quote author=Prem link=topic=5707.msg72071#msg72071 date=1159361051]
Ik heb geen werkervaring als boekhouder.[/quote]Heb je wel recente werkervaring in een ander beroep dat op de SOL staat? Zo niet, dan voldoe je niet aan de basiseisen voor skilled migration...
 
Hallo Prem,

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar jij kunt mijn vraag misschien wel beantwoorden. Ik wil namelijk mijn opleiding "upgraden" naar Accountant. Momenteel kom ik in ieder geval nog 2 vakken tekort en deze wil ik dan hier in Nederland volgen. Ik las dat jij een distance learning accountancy opleiding volgt. Wil je daar iets meer over vertellen? Waar je dit volgt bijvoorbeeld?
Groetjes,
Miranda
 
Back
Top