skilled sponsored 176

jan-k

New Member
hoi,ik ben  al sinds 18-5-08 aan het wachten op een co
ik werk en woon in Belgie maar ben nl  en heb een  skilled sponsored visa aangevraagd(176)
mijn broer is nml al 20 jaar geleden naar Australie geemigreerd,hij sponsord mij
en mijn familie ,is er iemand die iets meer weet ivm de toewijzing van een co
mijn beroep is chef-kok ,staat wel op modl list maar niet meer op de ctl list.
alvast bedankt.

mvg Jan
 
dat is geen goed goed nieuws! wij hebben ook een 176 ingediend, maar pas begin december dus ik hoop dat jij snel een CO krijgt. zeker omdat je beroep op de modl staat.. zou je toch zeggen dat het niet lang meer kan duren.

vraagje, heeft jouw broer ook documenten moeten indienen (kopies van paspoort, rekeningen, bank statements?), want mijn oom sponsort ons maar hij heeft het document online ingediend en er werd nergens gevraagd om documenten te uploaden.
wij hebben advies gekregen van een migratiebureau en zij gaven aan dat ze het wel noodzakelijk was voor de sponsor om deze documenten te hebben.

succes met het wachten!
 
[quote author=haits link=topic=9701.msg131656#msg131656 date=1234084604]
dat is geen goed goed nieuws! wij hebben ook een 176 ingediend, maar pas begin december dus ik hoop dat jij snel een CO krijgt. zeker omdat je beroep op de modl staat.. zou je toch zeggen dat het niet lang meer kan duren.

vraagje, heeft jouw broer ook documenten moeten indienen (kopies van paspoort, rekeningen, bank statements?), want mijn oom sponsort ons maar hij heeft het document online ingediend en er werd nergens gevraagd om documenten te uploaden.
wij hebben advies gekregen van een migratiebureau en zij gaven aan dat ze het wel noodzakelijk was voor de sponsor om deze documenten te hebben.

succes met het wachten!
[/quote]
Volgens mij zijn bankstatements etc... tegenwoordig niet meer nodig, er hoeft geen bewijs meer te zijn van finacieele draagkracht van de sponsor.
Wat ons een paar weken heeft gekost, is het bewijs dat tante nog steeds Australian resident was.
Ze had wel en kopie van het originele visum verstuurd, maar geen bewijs dat ze er nog steeds woont, dat wilde de CO nog even weten.

Wij hebben op 05-05-2009 ingediend en door de "know how" van onze emigratieagent hebben wij ons visum al.
Ik weet niet hoe lang het anders geduurd zou gaan hebben, zonder nomination, CSl, en MODL? 2010, 2011,....

Bart
 
Wij hebben op 05-05-2009 ingediend en door de "know how" van onze emigratieagent hebben wij ons visum al.
Ik weet niet hoe lang het anders geduurd zou gaan hebben, zonder nomination, CSl, en MODL? 2010, 2011,....

Bart
[/quote]

Super emigratieagent Bart. ( 5-5-2009 ingedend )

Jolanda
 
oh oke en wat zijn voorbeelden van bewijs? inschrijving bij de gemeente ofzo?
dan kan ik daar nog even achteraan, alhoewel ik idd niet echt een tijdsdruk voel ;)

wij hebben alles zelf gedaan en baal achteraf wel dat we geen migratieagent hebben ingeschakeld.. maarja niets aan te doen nou!
enne bedankt he, 2010.. 2011.. haha
 
[quote author=jolanda b link=topic=9701.msg131659#msg131659 date=1234089598]

Wij hebben op 05-05-2009 ingediend en door de "know how" van onze emigratieagent hebben wij ons visum al.
Ik weet niet hoe lang het anders geduurd zou gaan hebben, zonder nomination, CSl, en MODL? 2010, 2011,....

Bart
[/quote]

Super emigratieagent Bart. ( 5-5-2009 ingedend )

Jolanda
[/quote]

Netjes....in de toekomst ingediend en in het verleden al het visum?
Welke emigratieagent heb je? Zullen waars. meer mensen willen...aanvraag in de toekomst indienen en in het heden het visum krijgen :D
 
[quote author=Maluka link=topic=9701.msg131726#msg131726 date=1234178184]
[quote author=jolanda b link=topic=9701.msg131659#msg131659 date=1234089598]

Wij hebben op 05-05-2009 ingediend en door de "know how" van onze emigratieagent hebben wij ons visum al.
Ik weet niet hoe lang het anders geduurd zou gaan hebben, zonder nomination, CSl, en MODL? 2010, 2011,....

Bart
[/quote]

Super emigratieagent Bart. ( 5-5-2009 ingedend )

Jolanda
[/quote]

Netjes....in de toekomst ingediend en in het verleden al het visum?
Welke emigratieagent heb je? Zullen waars. meer mensen willen...aanvraag in de toekomst indienen en in het heden het visum krijgen :D
[/quote]
:eek:ops!: :eek:ops!:
Maar in mijn signature staat hij gelukkig wel goed  :p
 
Back
Top