Melissa88
Active Member
Hoi allemaal,
Ik hoop volgende maand mijn EOI te kunnen indienen, maar ik zou graag al mijn documenten al in orde hebben voor ik mijn aanvraag doen. Maar ik heb nog een aantal vragen, aangezien ik zelfstandige ben:
Op de document checklist voor de skilled visa wordt het volgende gevraagd als bewijs van werkevering:
Puntje 2 is een andere zaak: contracten heb ik niet want ik werk als zelfstandige in onderaanneming. pay slips zijn bij mij facturen, maar het is mij niet echt duidelijk hoeveel ze er willen want dat zijn er bij mij dan een 50-tal en moet ik die dan allemaal vertalen? of vertaal ik er eentje als voorbeeld, want ze zijn allemaal op dezelfde manier opgebouwd enkel de cijfers veranderen. Tax returns heb ik altijd goed bijgehouden, dus kan ik ze gewoon laten vertalen.
Puntje 3 ik heb hiervoor een uittreksel uit heb kbo, dit lijkt mij voldoende als bewijs van mijn zelfstandige onderneming?
Puntje 4 ik heb mijn attesten van de orde van architecten zowel voor mijn stage als voor mijn huidige inschrijving.
Het is dus vooral puntje 2 waar ik niet echt goed weet wat ik er mee moet aanvangen.
Zijn er hier zelfstandigen die eventueel meer informatie kunnen geven?
Ik hoop volgende maand mijn EOI te kunnen indienen, maar ik zou graag al mijn documenten al in orde hebben voor ik mijn aanvraag doen. Maar ik heb nog een aantal vragen, aangezien ik zelfstandige ben:
Op de document checklist voor de skilled visa wordt het volgende gevraagd als bewijs van werkevering:
Skilled employment: evidence of working full-time in skilled employment in the 10 years before you were invited to apply, such as:- employment references
- contracts, pay slips, tax returns, group certificates
- evidence that you have been self-employed
- any other documents that you provided to the relevant assessing authority to obtain your skills assessment, including any documents relating to your employment history
Puntje 2 is een andere zaak: contracten heb ik niet want ik werk als zelfstandige in onderaanneming. pay slips zijn bij mij facturen, maar het is mij niet echt duidelijk hoeveel ze er willen want dat zijn er bij mij dan een 50-tal en moet ik die dan allemaal vertalen? of vertaal ik er eentje als voorbeeld, want ze zijn allemaal op dezelfde manier opgebouwd enkel de cijfers veranderen. Tax returns heb ik altijd goed bijgehouden, dus kan ik ze gewoon laten vertalen.
Puntje 3 ik heb hiervoor een uittreksel uit heb kbo, dit lijkt mij voldoende als bewijs van mijn zelfstandige onderneming?
Puntje 4 ik heb mijn attesten van de orde van architecten zowel voor mijn stage als voor mijn huidige inschrijving.
Het is dus vooral puntje 2 waar ik niet echt goed weet wat ik er mee moet aanvangen.
Zijn er hier zelfstandigen die eventueel meer informatie kunnen geven?