skilled visa of sponsored visa

micato

New Member
Is de procedure voor een sponsored visa hetzelfde als voor een skilled visa? Of gaat dit vlugger omdat je al een werkgever hebt? Moet je eerst je IELTS-test doen en slagen voor je een visum kan aanvragen of doe je die na je aanvraag? Ben nu booklet 6 aan het afprinten, serieuze boterham!  :shock: 
 
mwoah: niet helemaal hetzelfde... voor een 457 sponsorvisum zijn er niet zoveel eisen behalve dan dat je werkgever je wil sponsoren en door de papiermolen van DIMIA moet
Afhankelijk van de werkgever en haar banden met werkgever kan dit 3 dagen tot maaaaanden duren. Nog altijd sneller dan een skilled visa
IELTS is niet nodig; afhankelijk van de duur van het 457-visum is alleen een chest x-ray nodig (dat had ik toen ik een 457 voor 3 jaar kreeg)

Maarre: kijk eens even rond en gebruik de Search knop en je komt heel veel te weten over beide visums!
 
Hey, bedankt Jan. Dit zou wel fantastisch zijn, dat de IELTS test niet moet. Voor mij zou het nog gaan, maar ik denk dat mijn vriend er niet door zou geraken. Hij is zeker niet dom, maar hij moet van nul beginnen en dat is denk ik een kwestie van jaren. Wij hebben goede hoop op het vinden van een sponsor, hij is lasser van beroep. Ik ga het zeker verder uitzoeken. Groetjes  :up:
 
Back
Top