Om aan extra punten te komen, ben ik alles aan het verzamelen voor mijn skills assessment. Maar omdat we er nog niet zeker van zijn hoe het gaat verlopen, wil ik mijn baas nu nog niks zeggen. Omdat dit de relatie toch onder druk zet.
Een mogelijkheid is om dat via een statutory declaration te doen. Heeft iemand anders dit al gedaan? Waar moet je specifiek op letten?
Zoals het er nu staat zou ik simpelweg:
* Contactgegevens
* Contactgegevens van manager (beetje vreemd, als je het die manager juist nog niet wil zeggen...)
* Uitleg over je functie en de reden dat je het niet wil vertellen.
Dit moet je dan bij een geautoriseerd persoon laten ondertekenen dat het de waarheid is. Hoe kan deze persoon beoordelen of die functie is wat ik doe? Beetje vreemd
Een mogelijkheid is om dat via een statutory declaration te doen. Heeft iemand anders dit al gedaan? Waar moet je specifiek op letten?
Zoals het er nu staat zou ik simpelweg:
* Contactgegevens
* Contactgegevens van manager (beetje vreemd, als je het die manager juist nog niet wil zeggen...)
* Uitleg over je functie en de reden dat je het niet wil vertellen.
Dit moet je dan bij een geautoriseerd persoon laten ondertekenen dat het de waarheid is. Hoe kan deze persoon beoordelen of die functie is wat ik doe? Beetje vreemd