Skills positive

delvis

Member
Driewerf hoera,
kreeg vrijdag per post een mooie brief van Vetassess:
"Skills Assessment outcome is postive. Based on the evidence provided, the qualifications and employment described above meet the requirements of your nominated occupation and are assessed as suitable for migration purposes"


Ben al dolblij met een positieve stap 1 (als grafisch vormgever btw probeer ik het)
Nu op naar stap 2: ik veronderstel de Ielts-testen
Heerlijk studeren onder een zomerzon .. kijk er al naar uit en hou jullie op de hoogte


Ben er nog niet uit of ik in zee ga met een migratie-agent of alles verder zelf doe ...

Cheers


d
 
Gefeliciteerd!!

Jep, nu is de IELTS aan de beurt.

Als ik jou was, ging ik geen agent meer zoeken, je hebt het moeilijkste volgens mij al achter de rug. :up:
 
Gefeliciteerd met de uitslag. Het moeilijkste deel is nu achter de rug! Zou inderdaad nu geen moeite meer steken in een agent enhet lekker verder zelf doen. Na de skills assesment is het allemaal niet zo spannend meer :smile:
 
Gefeliciteerd! Heerlijk om die eerste stap genomen te hebben, op naar de volgende!

Groet,
Annemarie
 
Gefeliciteerd!
Ben zelf ook in afwachting van de TRA....enne...zou het lekker zelf doen...TRA is het lastigst, visum en eventueel SS is alleen maar formulieren invullen. Wij doen het ook zelf...mocht je wat willen weten..stuur maar een pm'etje.

Groeten Steven
 
Back
Top