Skykennel

Jack

Well-Known Member
Dag lieve mensen,

Waar kan ik skykennels kopen die goedgekeurd zijn aan de voorgeschreven normen/ eisen.
Tweede handse (als er die zijn) mag ook.
Weet iemand wat de kosten zijn van deze skykennel.

Oja, als er lezers zijn en die zich afvragen waar heeft devilJack het over. Well , wij mogen van Diego (black labrador retriever) met hem mee naar Australie.

Gr,....waf

Jack :evil:

Ik heb die van mij op marktplaats.nl gekocht, volgens mij voor iets van 40 euro. (de een na kleinste)

Marktplaats, oke Joep.

Onder welke naam kan ik deze skykennels vinden.
De een na kleinste ...past daar en labrador in?

Alvast bedankt :up:

Ja Marktplaats. We wilde geen nieuwe kopen, omdat we de kennel toch maar 1 keer zouden gebruiken.

Wat de grootte betreft: Je kan het best even checken met de maatschappij waarmee de hond gaat vliegen.
Hier bijvoorbeeld:
http://www.klmcargo.com/tds/frameset.jsp?http&&&www.klmcargo.com/tds/offering/p_s/Variation/variationlive/petsnederlands.jsp

kan je uitgebreid lezen wat de minimale afmetingen moeten zijn voor KLM (10 cm optellen bij de hoogte van de hond) en kan je afmetingen van de verschillende kennels vinden.

cheers Joep

Alweer bedankt Joep,
Als iemand nog andere adressen weet waar ik deze skykennels kan inden ....dan hoor ik het graag.

Prettig weekend,

Je kan ze nieuw kopen bij DTC (die ook de vlucht kan regelen). Witjesverzendhuis.nl heeft nog wel eens leuke aanbiedingen maar het beste kun je marktplaats in de gaten houden. Ik heb pas nog een zo goed als nieuwe gekocht voor 65 euro. Je kunt zoeken op kennel of Vari kennel. Ik heb 2 kattenkennels nieuw gekocht en de rest van MP. Let op dat je een kennel aanschaft waarbij de zijkanten afgesloten worden dmv schroeven en geen klik of draaisysteem, die zijn nl. niet goedgekeurd.

Wij hebben voor onze 2 Duitse herders de bovenmaat van 77cm en voor onze kleinere hond de hoogte van 66cm. Denk dat je voor Diego ook de 77cm wel kunt hebben maar hangt ook van zijn eigen hoogte af natuurlijk.

Succes, Inge

Dank je wel Inge  :up:
Ik heb een bedrijf gevonden genaamd DHL....

Is deze bekend en goed.. (in kosten en alles eromheen).

[quote author=Jack link=topic=6287.msg78191#msg78191 date=1167997918]
Dank je wel Inge  :up:
Ik heb een bedrijf gevonden genaamd DHL....

Is deze bekend en goed.. (in kosten en alles eromheen).

[/quote]

Volgens mij was DHL eerder Exel / Excel. Ik heb daar toen een offerte opgevraagd en ook bij DTC en de prijzen lagen niet zo ver uit elkaar maar ik had bij DTC een beter gevoel dus die regelen nu onze trip.

Inge bedankt,

Ik ga zeker even DTC contacteren.
Heb je een directe mailadres met een van de personen van DTC.??

De kennel die ik zoek is kennel Type F...122 x 81 x 89...tweede hands altijd welkom....IEMAND??? :smile:

Cheers,

Jolanda, www.speurders.nl  zit ik goed

Oja de kennel type die ik zoek is geen kennel type F...dit is voor olifanten maar de;

kennel type E 102 x 69 x 76....

Iemand :grin:

jack :evil:

staan er ook nog een paar met de hoogte van 76 op marktplaats. Volgens mij zijn die andere maten afhankelijk van het merk van de kennel.

.. maar volgens mij mogen het geen metalen "benches" zijn of moeten het kennel zijn met kunstoffen zijkanten en top? De luchtvaartmaatschappijen hebben zo hun regeltjes, toch?

Het zijn inderdaad kunststof kennels met gaatjes/tralies aan de zijkant en vaak gaten aan de achterkant.

He Cat en Inge,

Ik heb er 1 gevonden in Haarlem op marktplaats.nl
Hij heeft de maten in inch erbij gezet maar dit zijn wel de maten die ik zoek......1 inch = 2.54cm.

Nu maar hopen dat deze er tegen die tijd nog is......
[size=7pt]Hoe kom ik eigenlijk in Haarlem???[/size]

Anyway...

Thanks ,

[quote author=Jack link=topic=6287.msg78229#msg78229 date=1168024676]

Anyway...

Thanks ,

[/quote]

uhmmmmm...... :thinking: www.routenet.nl  :lol1: 

[quote author=Jack link=topic=6287.msg78229#msg78229 date=1168024676]
He Cat en Inge,

Ik heb er 1 gevonden in Haarlem op marktplaats.nl
Hij heeft de maten in inch erbij gezet maar dit zijn wel de maten die ik zoek......1 inch = 2.54cm.

Nu maar hopen dat deze er tegen die tijd nog is......

Anyway...

Thanks ,

[/quote]

Jack (grappig zo heet 1 van onze herders  :grin:), ik heb even op die van ons gekeken en in inch zijn die maten 40L x 27W x 30H van merk Varikennel.

Haarlem?? met de auto misschien :p

Ik hoop dat de zon dan schijnt anders verdwaal ik... :shock: :oops: :p :smile:
[size=7pt]6 maanden opleiding gehad van Mr. Croc. Dundee :up:[/size]

Ja   jaaa, Inge dat zijn de maten die ik zoek,....1 inch = 2.54cm
type kennel E,  102cm x 69cm x 76cm

Back