henriette
Active Member
Mijn moeder zegt nu al duizend keer dat ze wel een webcam moet hebben en ik ben nog niet eens weg!! (en ze heeft ook nog geen ADSL, dus dat moet ook nog)
Dus bij deze even de vragen over de vereisten en dingen waar ik aan moet denken:
Hoe snel moet ik mijn verbinding in Australie minimaal laten zijn?
En wat betreft de achterblijvers in Nederland?
Wat zijn de minimum vereisten voor je computer?
Windows XP vereist hoor ik?
Beiden moeten Skype hebben (althans, dat is het makkelijkst?) Hoe zit dat met een van beiden skype?. Dat is te downloaden begrijp ik?
En beiden een webcam natuurlijk: nog eisen daaraan?
Hoe werkt het eigenlijk: hoe weet je bijvoorbeeld dat je "gebeld" wordt?
Is het het handigst om voor bellen gewoon de vaste telefoon te gebruiken (ik vind dat heel goedkoop van Australie naar Nederland) en voor elkaar willen zien dan skypen?????????????
Kortom, ik ben in deze materie behoorlijk nieuw, dus kan daar wel wat tips in gebruiken. Dan weet ik wat mijn familie moet aanschaffen voor mijn vertrek en wat ik zelf moet doen als ik eenmaal in Australie ben...........
Henriette
Dus bij deze even de vragen over de vereisten en dingen waar ik aan moet denken:
Hoe snel moet ik mijn verbinding in Australie minimaal laten zijn?
En wat betreft de achterblijvers in Nederland?
Wat zijn de minimum vereisten voor je computer?
Windows XP vereist hoor ik?
Beiden moeten Skype hebben (althans, dat is het makkelijkst?) Hoe zit dat met een van beiden skype?. Dat is te downloaden begrijp ik?
En beiden een webcam natuurlijk: nog eisen daaraan?
Hoe werkt het eigenlijk: hoe weet je bijvoorbeeld dat je "gebeld" wordt?
Is het het handigst om voor bellen gewoon de vaste telefoon te gebruiken (ik vind dat heel goedkoop van Australie naar Nederland) en voor elkaar willen zien dan skypen?????????????
Kortom, ik ben in deze materie behoorlijk nieuw, dus kan daar wel wat tips in gebruiken. Dan weet ik wat mijn familie moet aanschaffen voor mijn vertrek en wat ik zelf moet doen als ik eenmaal in Australie ben...........
Henriette