Slechte kookkunsten leiden tot steekpartij

Maluka

XPdite Sponsor
Een 49-jarige vrouw verschijnt vandaag voor een rechtbank in Australië omdat ze begin dit jaar haar 71-jarige moeder 48 messteken toediende. De moeder had kort voor de steekpartij geklaagd dat de lamskoteletten niet lang genoeg gebakken waren. Deze kritiek kon de dochter niet hebben.

De vrouw sloeg een bord tegen het hoofd van haar moeder en stak 48 keer met een broodmes op haar in. "Alles wat ik doe is verkeerd. Ik kon het niet meer aan", zo verklaarde de vrouw haar actie. De bejaarde moeder overleefde de aanval.
 
Euhh... Mark...    Wat eten we vanavond? Laat je me dan even precies weten hoe je het lekker vindt? ;)
 
Wie kookt er altijd bij jullie!!!?????  :evil: :evil:

Groetjes Miranda

PS (heb zelf wel eens gevallen van ongekookte pasta, doorgebakken varkenshaasjes en andere creatieve kookwonders die soms zelfs tot mijn verrassing ook wel eens goed uitvallen)

Jaaaa, ik ben een echt kookwonder (.......... maar niet heus).
 
Voornamelijk Annemiek, omdat zij koken heel erg leuk vindt om te doen. Ik vind er persoonlijk niets leuks aan, maar de maag moet toch gevuld worden he....en ik heb dan altijd de eer om de zooi op te ruimen en de vaatwasser een zetje te geven zodat zij ook weer aan het werk kan. Niet dat dat leuk is...maar je moet er wat voor over hebben toch :)

En Annemiek.....komt wel goed hoor....die messen thuis zijn zo bot als ik weet niet wat :p :lol:
 
[quote author=Maluka link=topic=1750.msg15820#msg15820 date=1116848822]
De vrouw sloeg een bord tegen het hoofd van haar moeder en stak 48 keer met een broodmes op haar in. "Alles wat ik doe is verkeerd. Ik kon het niet meer aan", zo verklaarde de vrouw haar actie. De bejaarde moeder overleefde de aanval.
[/quote]
Die zal voorlopig niet meer klagen denk ik :lol:
 
Ik weet wel dat de meest simpele dingen mensen tot waanzin kan drijven, maar zoiets.....      !!!
Ik zeg maar zo... Koken is als dichten je gooit wat in de pan. Iedereen kan koken die ook dichten kan ;)
 
Ben niet bang om voor die mevrouw te koken. Niet dat ik overtuigd ben van mijn kookkunsten, maar als je iemand met 48 messteken niet dood krijgt heb je zwakke polsjes :wink:
 
[quote author=Syl link=topic=1750.msg15892#msg15892 date=1116902359]
Of een bot mes?  :evil:
[/quote]

De humor op de site is prima niet waar? :) :)

(blijft erg voor die dame hoor)

Groetjes Miranda
 
[quote author=tum link=topic=1750.msg15901#msg15901 date=1116916049]
De humor op de site is prima niet waar? :) :)
[/quote]

Tuurlijk...maar dat moet toch ook...

De Nederlandse Aussies zijn al relaxter en de Wannabe Aussies die nog in Nederland verblijven zijn zich terdege bewust hiervan dus die zijn met humor zichzelf hier in NL staande aan het houden :p
 
Jeetje, onverstelbaar....

Ik zal vanavond voor de verandering is zeggen dat het eten lekker was. Tjsa je weet nooit...  :-x
 
:-D nou.......ik heb zelfs een hele maaltijd (soort van uit de hand gelopen rommelpotje...erg vies vond ik zelf :-o) maar voor de zekerheid in de afvalbak gekieperd en toen zijn we maar vrolijk aan de pannekoeken gegaan.....en ja dit is echt gebeurd.

Maar goed ik ben dan ook met een kok getrouwd en kook zelf bijna nooit.. :up:

Wat ik me trouwens wel afvraag.....hoe komen jullie toch altijd aan die berichten??? Ik hoor ook altijd de raarste dingen (gebeurd in Australia) van mijn ouders en die komen wij hier in de krant en op tv niet eens tegen :?

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=1750.msg15920#msg15920 date=1116929015]
:-D nou.......ik heb zelfs een hele maaltijd (soort van uit de hand gelopen rommelpotje...erg vies vond ik zelf :-o) maar voor de zekerheid in de afvalbak gekieperd en toen zijn we maar vrolijk aan de pannekoeken gegaan.....en ja dit is echt gebeurd.

Maar goed ik ben dan ook met een kok getrouwd en kook zelf bijna nooit.. :up:

Wat ik me trouwens wel afvraag.....hoe komen jullie toch altijd aan die berichten??? Ik hoor ook altijd de raarste dingen (gebeurd in Australia) van mijn ouders en die komen wij hier in de krant en op tv niet eens tegen :?

Groetjes
Syl
[/quote]

Misschien heb je hier wat aan. Als je hier en daar een beetje door klikt dan kom je ook regionale kranten tegen bijv van Adelaide oid.
http://www.news.com.au/
 
Wat ik me trouwens wel afvraag.....hoe komen jullie toch altijd aan die berichten??? Ik hoor ook altijd de raarste dingen (gebeurd in Australia) van mijn ouders en die komen wij hier in de krant en op tv niet eens tegen

Weet nog wel bij de overstroming van de Maas in Limburg, dat mijn tante uit Rosebud (onder Melbourne) schreef dat de kindertjes daar op school voor de 'arme kindertjes' in Nederland tekenpakketjes (potloden/tekenboekje) aan het maken waren. Net alsof we zowat van de kaart gevaagd waren!!!  :lol:

Of dat ten tijde van Tsjernobyl er in Australië gezegd werd dat alles/maar dan ook alles uit Europa besmet was...... èn wij maar smikkelen en smullen???

Groetjes Miranda
 
[quote author=Syl link=topic=1750.msg15920#msg15920 date=1116929015]
Wat ik me trouwens wel afvraag.....hoe komen jullie toch altijd aan die berichten??? Ik hoor ook altijd de raarste dingen (gebeurd in Australia) van mijn ouders en die komen wij hier in de krant en op tv niet eens tegen :?
[/quote]

De meeste berichten kom ik tegen op http://frontpage.fok.nl
Het is een beetje een sensatie-nieuwssite... Daarnaast heeft http://www.nu.nl ook wel Ozzie-related nieuws...
 
aha.....vandaar dat ik er nooit wat van hoor :-D Hou me meestal alleen maar bezig met het nieuws op TV en in de zaterdag/zondag krant.

enneh....bovendien lees ik hier die "crazy" berichten dan wel :up:

Groetjes
Syl
 
Back
Top