Slotjes op draadjes in de Kletsdoos

[quote author=Eerainuh link=topic=5383.msg68741#msg68741 date=1156336377]
Ik vind het flauw en ik heb geen zin om op mijn leeftijd op de vingers getikt te worden...
[/quote]

De enige die een ander op de vingers tikt, dan ben jijzelf. Jij blijft de moderators herhaaldelijk op de vingers tikken. Iedereen met de behoefte, heeft al uitgebreid de kans gehad zijn of haar mening over dit onderwerp te verkondigen. Jouw mening was al lang en breed voor iedereen duidelijk gemaakt in de 2 verwante topics waar een slotje op was gegaan. Waarom dan toch nog een trap na geven?

Uitgaande van deze post over de slotjes, deze post over roken, en deze post over aboriginals, kom je heel drammerig over en blijf je maar doorgaan. Dit doet me denken aan een eerdere post van jou, heeeel lang geleden:

[quote author=Eerainuh link=topic=4049.msg49663#msg49663 date=1140961670]
Het is het 'moeten' verkondigen van onze mening, het willen overtuigen van wat wij vinden. Herken je dat op enige manier? Het discuzeuren over dingen. Ja maar ja maar ja maar, en maar proberen argumenten te vinden.
[/quote]

En dan ben jij dus die echte Hollandse die steeds maar blijft doorgaan. Blijkbaar nog niet helemaal geïntegreerd?

Mijn advies: LET IT GO, LET IT GO!
Who cares? Waar gaat het over? Er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan slotjes op tampon topics.

[quote author=Eerainuh link=topic=5383.msg68741#msg68741 date=1156336377]
...door fake fatsoensrakkers.
[/quote]

Is dat nou nodig? Behave, behave...

Hey Eerainuh, no offence, maar ik weet dat jij hier wel tegen kunt.

:up:

En weer on-topic:
Lost had het al goed verwoord. Als je het niet eens bent met een moderator actie, klik dan op de link report to moderators.

Dat wilde ik nog even kwijt.

Cheers,
AJ
 
Sja, ik was aan het werk in NZ AJ, vandaar dat mijn reactie laat was en ik toch nog even iets kwijtwilde, zoals anderen ook hebben kunnen doen. Overigens geef ik geen trappen, zo zit ik niet in elkaar.

Drammen? Sure.

Bedankt trouwens voor je analyse van mij.

Fijne dag nog.

En P.S. de volgende keer zal ik naar de administrator gaan, maar ik vind dat zo stiekum, daarom doe ik dat liever niet. Zal ook wel weer iets Hollands zijn.
 
Wow,

Een slotje plaatsen geeft blijkbaar toch wel een begrensd gevoel van (on)begrip.
De vraag is dus duidelijk: wie bepaald wanneer, welke grens, bepaald aan welk bepaalde grens gebied de topic is overschreden? :cool: :cool: :cool:
Mijn vraag is: wie bepaald dit? volgens welke richtlijnen?  :| :| :| :|

Okay dat een topic enigzinds van het subject afwijkt is blijkbaar heel gewoon, dit is duidelijk wanneer je alle topics leest, Het gebeurd dus veel vaker zonder een slotje.
Lijkt mij geen reden om hier een slotje op te gaan zetten toch? :) :) :)

Mijn advies:
Als een topic geopend wordt met een vraag die al vaak gesteld is, kan hier een wel verdiende topic slotje op geplaatst worden. :-D :-D :-D :-D
 
Back
Top