SMP Australian Capital Territory (ACT)

Rob Breumelhof

Active Member
Beste forumleden,


Ik heb vandaag van de Manager General Skilled Migration van de ACT bericht ontvangen dat de SMP morgen op hun website wordt gepubliceerd.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
wow, wat een lange lijst, bijna alles staat er op. Helaas heb je 3 jaar werkervaring nodig en ik heb er net 2. En we gaan zo naar NZ, dus die 3e zal nog wel even op zich laten wachten. Maar goed, wie weet kan het bij de andere staten wel.
 
Mooi! En daar staat Naturopath (en trouwens nog een heel groot aantal andere beroepen, verrassend!) wel op, en niet op Interim List SA ...
Wat nu gezongen? Nieuw Sponsorship aanvragen? Pffff, allemaal muizenissen, maar dan in elephant's size :?
 
Damn...ACT is waarschijnlijk weer de enige staat die graphic designers sponsoren.
Je moet eerst naar hen mailen om je sponsoraanvragen te verifiëren en heb vanmorgen deze mail gekregen

[font="'Comic Sans MS"]As your occupation is limited, you must have an IELTS 8 in speaking and 8 overall.

I am unable to offer you verification

[/font]



En ik heb 7.5 op mijn Ielts :-(


dus kan nu enkel maar hopen op een andere lijst of op een job
 
@ delvis: allez zeg, da's wel kl :evil: te...
en zo zal het iedere keer weer iets zijn zeker? soms wordt ne mens da wel moe he
maar enfin, kop op!!! (ook tegen mezelf <_< )
 
Hoi,

Toen dit nieuws bekend werd gemaakt las ik dat je 3 jaar werkervaring nodig hebt voor sponsoring. Nu kan ik er niets meer over vinden. Weet iemand hier meer van?
 
Back
Top