SMP SA is uit

afterbang

XPdite Sponsor
De SMP voor SA is bekend.... SMP South Australia

Uiteraard is het beroep waar wij voor in het Skill Assessmnet traject zitten van de lijst verdwenen :|

Heel cynisch staat er dan boven de lijst: South Australia - Make the Move!

Soms wordt ik er wel een beetje triest van :-(

Nou dat wordt weer even bijpraten met Rob en Marijke. Kijken hoe we dit varkentje weer gaan wassen!
 
jemig wat balen :-(



bij ons is het andersom, wij hebben lang gepuzzeld om uiteindelijk via mijn werkervaring te kunnen gaan, terwijl we nu makkelijk op mijn man z'n papieren hadden gekund omdat zijn beroep er nu wel op staat.
 
Hmm mis ik iets? Deze was toxh al lang bekend? Vervelend afterbang :( Hopelijk komt je bureau met een alternatief)...


P.S. Zonde, social work staat nog steeds onder "special conditions"
 
jemig wat balen :-(



bij ons is het andersom, wij hebben lang gepuzzeld om uiteindelijk via mijn werkervaring te kunnen gaan, terwijl we nu makkelijk op mijn man z'n papieren hadden gekund omdat zijn beroep er nu wel op staat.

:) Kunnen we niet wat regelen :evil:
 
Hmm mis ik iets? Deze was toxh al lang bekend? Vervelend afterbang :( Hopelijk komt je bureau met een alternatief)...


P.S. Zonde, social work staat nog steeds onder "special conditions"

Dit is die lijst voor 2011-2012. Dus bijna alles nog op High Available. Alleen moet daar wel net jouw occupation tussen zitten.... Dat dan weer wel.

Het wordt er hierdoor voor ons wel iets gemakkelijker door...
 
Ah, nu is het in de goeie richting veranderd! Vorige week vergeleek ik de SOL van WA met SA, en dan was de keuze vlug gemaakt! Nu kunnen we weer gaan twijfelen!
grin.gif
 
Nou Truus, da's niet zo mooi :(

Hier ook nog veel 'head scratching' ..... Zou de deur dan langzaamaan dicht vallen :| We gaan eerst nog even verder puzzelen! :mellow:
 
Back
Top