SMP West Australia

Wij staan er ook op, alleen met het tempo waarin WA SS aanvragen afhandeld gaan we het misschien toch niet redden voor 1 juli :oops:
Ik begin nu wel te twijfelen, net SS aangevraagd bij Vicci misschien toch ook aanvragen bij WA? mmmm dilemma's dilemma's weer een druk weekend denk ik.
 
Wij staan er ook op, alleen met het tempo waarin WA SS aanvragen afhandeld gaan we het misschien toch niet redden voor 1 juli :oops:
Ik begin nu wel te twijfelen, net SS aangevraagd bij Vicci misschien toch ook aanvragen bij WA? mmmm dilemma's dilemma's weer een druk weekend denk ik.


Nog een goede optie voor ons! :smile:

Heb jij ergens kunnen vinden hoelang ze over een SS aanvraag doen Yvonne?

Groeten Steven
 
Hoi Steven, ik heb geen direct tijdspad voor WA maar op het britse forum hebben ze het over ca 6 maanden, dus dan zal het krap worden. Victoria is 3 maanden (8 tot 12 weken) dus we hebben het al besproken en besloten dat we voor Victoria gaan, we willen niet langer wachten en geen risico nemen door te laat de visumaanvraag in te dienen, je weet het maar nooit met de Australische emigratiedienst.

Groetjes
Yvonne
 
Ja wij zitten met het zelfde dilemma...willen perse voor Juli 2011 een 176 ingediend hebben!!
Dus wij twijfelen eigenlijk voor een 2de SS aanvraag tussen S.A en Vic...maar neigen vanwege de goedkopere huizenprijs eerder naar S.A.

Goed weekend!

Groeten Steven
 
Hey Steven,
Ook wij denken o.a. aan SA owv de goedkopere huisprijzen. Doch vrienden van ons die daar sinds vorig jaar augustus zijn geland, huren nu nog steeds... Het is daar blijkbaar in de praktijk toch niet zo'n rozegeur en maneschijn op de immo market: wat je dan betaalbaar noemt blijkt volgens hen toch 'brol' te zijn. En zij stellen niet eens zo'n hoge eisen, zijn tevreden met een relatieve kleine oppervlakte, hoeven niet per se in/bij de grootstad te wonen... Alhoewel het natuurlijk in andere staten een pak duurder is, dat dan weer wel he. Maar ach, we zien dan wel weer he, ieder moet voor zichzelf calculeren, niewaar?
Grtz xje
 
Er zit in ieder geval beweging in! Ik zie allerlei staten opduiken met hun SMP's! Succes allemaal!

:up:
Marika
 
Nou, laat die SMP van SA nou ook maar eens komen...???? Kunnen we ook voor WA gaan als we niet op hun lijst staan...

:smile: Betty
 
Family S., bedankt voor de link; sta er helaas niet (meer) op...(welfare work)
Gaat er nog iemand naar ACT?
 
Ben een tijdje niet bezig geweest met alles omtrent het emigreren, aangezien ik net een tijdelijke baan binnen had. Altijd goed voor de ervaring, maar wel met het risico dat mijn beroep (Aircraft Pilot) niet meer op de lijst zou staan. Gelukkig staat mijn beroep er wel op en dat biedt mogelijkheden!

Nu mijn vraag, ik zag dat er een nieuwe classificatie wordt gebruikt, ANZSCO. Nu heb ik me een beetje proberen in te lezen, maar blijft er nog iets onduidelijk. Aircraft Pilot is een 'Level One' beroep. Betekent dit dat de verwerking sneller gaat en dat men eerder wordt toegelaten met een Level One dan met een Level Five beroep?

Of is dit gewoon een bureaucratisch iets waar we eigenlijk weinig informatie uit kunnen halen?
 
Back
Top