Socceroos op het WK

Oh Annemiek: beterschap he! Ik voel me ook niet zo best moet ik zeggen... vandaag ook niet heel veel gepresteerd op werk... :oops: Kwam uiteraard ook omdat alle collega's m'n mening over de uitschakeling wilden weten  :-D En of er in elke wedstrijd met NL-ers zoveel kaarten getrokken worden.... :p

Zo maar naar bed met de wekker om 10 voor 1; wil het wel heel graag zien...

[quote author=Fletch link=topic=4982.msg63871#msg63871 date=1151316710]
Tja voor mij wel maar mijn hart is natuurlijk gold & green  :wink:
[/quote]

I would rather say canary-yellow and green  :evil:

[quote author=Jan Katers link=topic=4982.msg63875#msg63875 date=1151317179]
Oh Annemiek: beterschap he! Ik voel me ook niet zo best moet ik zeggen... vandaag ook niet heel veel gepresteerd op werk... :oops: Kwam uiteraard ook omdat alle collega's m'n mening over de uitschakeling wilden weten  :-D En of er in elke wedstrijd met NL-ers zoveel kaarten getrokken worden.... :p

Zo maar naar bed met de wekker om 10 voor 1; wil het wel heel graag zien...
[/quote]

Dank je Janneman! Jij ook. Kreeg inderdaad op werk het verwachtte commentaar naar mijn kop over ruw spel: "You've been watching the Aussies play, hey?". Grrrr.

[quote author=amoz link=topic=4982.msg63877#msg63877 date=1151317438]
[quote author=Fletch link=topic=4982.msg63871#msg63871 date=1151316710]
Tja voor mij wel maar mijn hart is natuurlijk gold & green  :wink:
[/quote]

I would rather say canary-yellow and green  :evil:
[/quote]

Gold enough for me  :wink:

Nou, ik kom voor de Socceroos echt niet mijn bed uit!

Ik kijk lekker in bed!  :evil:

Hi Allemaal

Zijn jullie op de hoogte van het volgende programma?

http://bigpondguide.com/RoyHGDribble06007a_50_  (ik hoop dat de link lukt)

Australische humour!

Ook ik ga wederom uit bed en kijken.

Sidonia

Helaas, helaas......kunnen nog zo veel scheidsrechters de schuld geven als we willen of doelpalen die in de weg stonden om over de vage overtredingen van twijfelachtige aard maar te zwijgen....er waren toch best veel kansen maar helaas niet dat broodnodige doelpunt.

Groetjes
Syl

on a happier note.......met zowel Nederland als Australia uitgeschakeld kom ik in ieder geval weer aan een beetje slaap toe. Wat was het ook alweer "ieder nadeel hep z'n voordeel"??

Volgende keer beter :)

:-D :-D Syl, je had nog even toe moeten voegen: tis maar een spelletje :-D :-D

:cry:

In de Aussie supporterskroeg waar ik de matchen bekijk, overheerste de fierheid toch over de frustratie. We waren allen kwaad op de scheids, doch tegelijk allen heel fier over de prestaties van de ploeg. En de belangrijkste resultaten zijn eigenlijk naast het veld geboekt: Australie is in de ban van 'soccer' en is verliefd aan het worden op 'the beautiful game'. Voetbal lijkt eindelijk door te breken in Australie, en misschien is dat wel veel belangrijker dan eender welk resultaat op een WK. Al blijft het erg frustrerend dat de 'kleintjes' weer eens benadeeld werden door de ref: zowel Australie als Ghana kregen duidelijk tegenwerking van de scheids, maar ik neem aan dat Nike en FIFA het interessanter vinden commercieel om Italie-Brazilie te zien in de finale  :?

Ach de scheids de scheids ... 'wij' aussies zijn gewend aan video refs. Die heb je bij voetbal niet, dus komen onterechte beslissingen extra hard aan. Als er bij de wedstrijd tegen Italie een video ref was geweest, was er geen pennel gegeven in de laatste minuut .... MAAR.... had Materazzi ook zeker geen rode kaart gekregen.

Je kan een slechte ref treffen in een wedstrijd, maar dan snijdt het mes aan twee kanten!

Back