SOL en MODL nieuwe versies vanaf november 2005

tum

XPdite Sponsor
Hoi allemaal, niet schrikken. Maar ik was even aan het neuzen op british expats en zag toen een berichtje van George Lombard dat er vanaf november 2005 een nieuwe SOL is vastgesteld  :-o. Ik heb gekeken bij www.immi.gov.au en het klopt dat zowel het formulier 1121i (SOL) is aangepast en met de zoekfunctie heb ik gezocht naar de MODL en die is nu ook per november 2005.

Ik kan alleen niet zien wat er is aangepast of gewijzigd, 'ons beroep' metal fabricator staat in ieder geval nog op beide lijsten  :clap: gelukkig, want ik schrok al even  :unsure:. Misschien is het alleen een tekstuele aanpassing of zo  :|.

Groetjes Miranda  :)
 
link naar de MODL van november 2005:

http://www.immi.gov.au/migration/skilled/advice_doc/gn_modl.htm


Link naar de SOL van nov 2005:
http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/1121i.pdf

(en gelukkig, civil engineer is niet van de MODL geschrapt........pfeww.....)

Gr. SAb
 
Goed gedaan Sabien, het lukte me niet om de links erop te krijgen  :up:, fijn dat jij in ieder geval 'in orde' bent.

groetjes Miranda  :)
 
Gelukkig Agricultural adviser staat er ook nog op.
helaas niet verhoogd naar 60 punten wat mij wel heel goed zou uit komen!!!

groetjes teuni
 
Fjew! :-o Ook San staat er nog op gelukkig... Printing Machinist... Kreeg toch wel even een knoop in mijn maag.... :lol:
 
Ja, het zal je maar gebeuren, heb je net zitten zwoegen op je skills ass. en dan wordt je van de SOL geknikkerd.
Gelukkig staan wij er ook nog op.
 
Bij ons ook nog alles OK, ik hoop ook dat er niemand is die er inderdaad het dupe van wordt! :up:
 
Op de SOL-lijst kom ik Archivist tegen. Dat zou voor mij van toepassing kunnen zijn. Ik doe momenteel een SOD-opleiding (archivering en documentatie). Op de MODL-lijst kom ik dit helaas niet tegen.
Zou er ook veel vraag zijn naar algemene administratieve medewerkers?
 
Ook ik kreeg het ontzettend benauwd van dit bericht, aangezien wij die extra punten van MODL echt nodig hebben....maar GELUKKIG, carpenter en joiner, Marcels beroep, staat er ook nog op!!!!!!  :-D :-D :-D
groetjes Ang
 
Back
Top